oh, min lediga heeelg.

nu är de ju kallt, va de inte sommar nyss? hhhmm..

torsdagen flöt på iaf, slutade dock inte förren vid 11 så jag fick klunka (?!) en flaska rött. bra start madde!
gjorde sällskap med tre grabbar som hade suttit på restaurangen och pratade härlig danska.
stormsteg till platå, minglade runt lite väl mkt :)
maassa drinkar, snabbesök på platens och kramkalas med hamlet personal.
påpeka att vi ägde dansgolvet på platå. haha vi blir nog bra vilda när vi väl vill.
nina hade fullt action när alla hennes viljor krockade. ibland får man så mkt tur att de blir otur, lr va säger du hjärtat? det finns nog bara du som kan lyckas lösa allt så bra som du ändå gjorde :)
tänker inte gå in på vidare detaljer ang mitt emmies o ninas fylleslag. men de va lyckat iaf. haha
ja hittade en dalmas (vet inte vart han dök upp ifrån, eller när han kom in i bilden överhuvudtaget)
som jag mot emmies vilja tog me hem. "efterfesten" bestod av att jag drog på mig morfars gamla skjorta (min mysiga sovskjorta) och skulle berätta hur mkt ja tyckte om den i en kvart (enligt emmies version). emmie kände sig kärleksfull och skulle berätta minnen medans ragget satt i soffan och verkade blyg. haha ..
supermysig natt iaf, kan ja lova att jag behövde.
småsaker som att jag fick dra handen genom hans hår, känslan jag fick när han hånglade upp mig (bokstavligt) och närheten av att han alltid var tvungen att nudda mig. ja kunde ligga en armlängd bort men han lyckades ändå ligga och klia mig på ryggen. yes, hoppas vi syns igen!

världens bakis på jobbet kan ja lova, med tanke på att ja va snorfull och endast sov 2h, pga att vi inte kom hem förren efter fyra, pratande och mys gav ingen sömn, och jag fick rycket, kände mig pigg mellan sex och sju o ägnade morgonen åt att käka fyllekäket jag aldrig åt, spela lite spel på blip.se och sitta på balkongen och röka. hahaha.. fy fan, ja va fortf. apfull, så mitt beslut om att sova 2h innan ja började jobba va nog bra, även om jag dooog när ja gick upp!.. jobb jobb osen firande av kusins student (grattis hjärtat!). ont i magen när jag såg alla lyckliga studenter. jag vill med uppleva min student igen :/ .. käk och cider hos moster med "stora" kusinen.
cykelfärd till stångån, möta idis och dra till tomma (så enkelt va de inte riktigt men detaljerna är för interna för att vara intressanta) nötter, dåligt humör och kyla gjorde inte att kvällen började bra. men lyckades endå mysa ihop i trädgården på filt. alexandra kom och höjde stämmningen. massa minnesprat och "efterfest" inomhus..
slutade med att ja o idis sov över. förutom bröderna kom 3 snorfulla karlar instaplande mitt på natta.
"hej tjejen, jag ska inte störa .. ska bara.. " oså kröp han upp på sängen och kom fram och pussa mig på kinden.. "godnatt".. sen gick han ut mumlandes "fan vilken gentleman jag är" .. himla gulligt då jag halvsov och inte riktigt kunde sluta le över fulla karlar och deras beteende :) fick tillomed favoritkudde o allt. (jag får jämt som jag vill).

sov bort halva dan i väntan på att alex skulle komma o skjussa mig & bettan (mybike♥) hem. käk och massa mys passa fint en dag som denna :)  ikväll blire förlovningsfest, hittat fin present och kommit fram till att min fd. studentklänning som jag nu färgat till en helt annan färg blir bra klädsel, kanske är lite tråkig färg men med min utstrålning borde de väl inte va några problem? haha :)
idag borde jag träffa diiig, va är ett bättre slut än en mysig natt?

dagens appråpå: dags att sätta igång om jag ska komma nån vart va?! :)

Kommentarer
Postat av: Xzibit

asdf

2007-06-19 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback