oh, glass glass i stora lass!

mmm..  glass =)
åkte till hans glassbar med mammi förut, frosseriii, jordgubb. marängswiss och himmelsk röra.. mm man hör t.om hur gott det är ju!!

image182

började dagen me att dra mig ur sängen efter mammas telefonväckning.. hitta bikinitrosorna och slängde mig på studsmattan och somnade diiiirr... skönt att sova soltiden, slipper man bli så uttråkad ju :)
snart dags att dra iväg tilll brorsans fotbollsmatch, hans tränare är ju min gamla bästis henke. ska bli mys att träffa han igen! sen blire sandviken så ja o brorsan kan ta ett snabbdopp, blev ju inte mkt bada igår :P

oså kommer ussa oså blire griiiillchill me mami, brorsan och henne! :)

imorrn ska ja gå upp i ottan o försöka få lite sista färg, för sen äre hemfärd.
´niiiniiis.... jag längtar till platå sa ja :)


dagens appråpå:
måste hitta klänning till förlovningsfesten på lördag, även present?!
och komma på vad jag ska ge nina i födelsedagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback