oh, come around

Am I gonna be lonely for the rest of my life
Am I gonna be lonely for the rest of my life
I'm gonna be lonely for the rest of my life
Unless you come around
So come around


No one else can fix me
Although sometimes my heart tricks me
Into thinking someone else will do
But you're the only one
You are the only one

shining
ledig, söndag.. dagen som är skönast i veckan nuförtiden!
kom hem vid halv fem imorse, massa jobb igår..
söta pojkar som gav mkt dricks. fan vad jag är het :)



funderar på om ja ska åka till mamma i veckan? saknar mammiii, osen är det äckligt skönt att vara i huset när det är sommar. sola på altan eller bada i vänern, även inplanerad öl med emelie på kaffestugan:)
synd bara att tiden går fort, vetifan om ja har tid:s .. ge mig skattepengarna nu sa ja!
massa skräckfilm/komedifilm/romantikfilm inatt med flickorna? sara försökte få ihop grill/badkväll men värmen tar över orken i guess? igentligen vill jag mysa med nån söt fis bara ligga o hångla igenom hela filmen, men i brist på mod så struntar ja i att höra av mig till nån och hoppas att nån annan tar intiativet så ja får en hångelkväll i veckan iaf.. haha rooolig är jag iaf, det kan ingen ta ifrån mig :)

öland midsommar och sen ninas&min semester.. snaaart!


dagens appråpå:
musik och slappning, finns det nått bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback