oh, bilder&detaljer kommer nästa vecka yeah!



okej. förlovningsfesten ska ja fortfarande förklara i detalj, har även miljoner bilder, säkert filmer på mig som dansar assyrisk dans. mohahaha.. min och ninas vinpimplande på natten är ju inte heller helt ointressant :p
inte heller min och ninas nattliga bråk då hon skulle hitta vägen till macken i T:et från valla och tappa bort oss i vallaskogen så att vi fick cykla en mil lr nått.. "ja ska inte äta nått, ja drar heeeeem". bajskorv :p

efter mkt om och men, jobbande och midsommarplanerande så fick jag med nina till öland.
vi hann även hälsa på marie och nkpg pojkarna i västervik, lysingsbadets camping *minnen* hhahaha ..
jag blev lack över att midsommarstången inte va uppsatt och mamma tyckte vi va tokiga som tog första groggen 10.00 .. men de va fiiint. sen blev de alkohol non stop. glada flickor med för mkt alkohol.
maaaassa vänner och roligt folk gjorde vår helg lyckad. kameran är nog lite sandskadad, men ska försöka fixa den så ska jag dela med mig av hemskt roliga bilder :p
söndan va ja nog fortf full, nina va hungrig och galen över att hon inte hittade potatissalladen (iomed att hon däckade i solstolen rätt skapligt på kvällen).. lina jag och pierre blev fyllehungriga, snodde käket och hade de allmänt trevligt, med tanke på att jag hade freddys bilnyckel och alla andra fick trängas 6 pers i en bil så va vi nog extra skadeglada. hahahahah .. men trots det så sov jag inge vidare bekvämt kan ja lova :)
tog en hel dag innan ja vågade erkänna för nina att vi käkat potatissalladen och att ja va så full att ja glömde påsen nånstans.. fyyyy :p
måndagen kom bakisheten tror jag. min kropp gjorde ont varje steg jag tog. blåmärken/träningsvärk och allmänt öm, skyller allt på alkoholen och heting :)  borde nog be om ursäkt till freddy för att jag va lite respektlös, men för faaaaan.. öööööland :)  *saaa ja inte att ja skulle få som ja ville jao? :)

i måndags va vi i arlanda klockan 18.00.. på tisdag morronen 08.00 gav vi upp, hittade fan ingen sista minuten,
vi sov på halmmattor utanför diskarna, drack öl och tog livet av oss typ.  de som jobbar där hade nog himla mkt hatkärlek där till oss.. vi va nära att bli antastade av en turk, jag snarkade utan att sova och kroppen klarade nog inte mer sånt där.. inte efter öland. vi bokade resa till korfu i grekland (väääärmebölja) .
men de va inte förren onsda kvällen (idag) så vi begav oss till sthl, fixade hotell (sunkigaste hahahahaha) , sov några timmar, vaknade lyckliga, noll koll över vilken dag det var och begav oss på mat jakt.
Kikkis bar.. goooodaste  maten, oxfile för 3 personer tror ja .. haha vi sprack nästan av mättnad.
en flarra rött och några öl, brills kom och gjorde oss sällskap. planerna flödade.
lovat bort en helg i sthlm, stuuureplan och cafe opera,brills fixar listan.
(sen kom även ninas vän fredrik och sa att han skulle snacka me rickard engfors) hahahahahah,,.
gotland första veckan i augusti?... brills har fixat en stuuuga. faaan va najs!
sen kom även ja o nina fram till att en weekend i malmö/köpenhamn är ett måste för en lyckad sommar :)

nu har vi sett kändisar (nina är kändiskåt) tappat bort oss i sthlm (hann o se stureplan och spyyy bar) duschat med tvestjärtar och dött av våra egna fisar. (rätt internt) hahahahah ..

sååå nuu är allt lyckligt, vi sitter på arlanda (igen) och ska ta en öl i väntan på vårat flyg.
tydligen så har 10 pers dött av värmen i grekland, så ni vet va som hänt om ja inte återkommer...

våran litzkya och ninas vinägerchips.

dagens appårpå: hejdå sverige :D vi kommer hem nästa torsda, bruna fina och platåsuuuuugna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback