oh, ultra patetiskt olyckligt kär superlessen!

feliz año nuevo.. 2007..  ut med det gamla och in med det nya?
blev visserligen en tårfri nyårsafton för min del... hade förberett mig på att deppa ihop totalt över mina nyårslöften.

JUL
årets bästa julklapp va nog min fina nya röda mobil :) weeii så glad jag blev. tänkt så mkt kärlek man kan ösa på materiella ting! julafton var iaf mys. traditionell och underbar.. roligaste messet jag sände iväg var väl till grisen.. "har tittat under julgranen men ser dig inte, tror du inte jultomten fick min önskelista?" .. haha vem trodde att jag kunde vara sådär klycheaktig :p kände mig allt en aning söt och nynna lite på "all i want for christmas is u"... julen är en sådan romantisk tid.. jag vill bara kramas och mysa rakt igenom..
juldagen var alkoholiserad! .. alkoholen började flöda klockan 5.. sara va nog full redan när hon kom, för hon fattade aldrig varför vinet inte gick att öppna hur mkt hon än skruvade med vinöppnaren. tillslut förklarade lis att det var en enkel skruvkork..hahaha, ett av årets bästa skratt.
tomma ja o lis blev skaapligt fulla den dagen. mina minnes luckor är på 2h marginal.. vem va jag med? vad gjorde jag? vilka träffade jag? var va ja? hur fick jag ut min jacka? va sa ja till alla ja ringde? haha
men efter prat med massor så har ja tydligen inte skämt ut mig alls mkt. riktigt läskigt att jag inte alls minns. nina sa att ja hade lite problem att stå ibland.. lis har lämnat sluddriga mess på mobilsvar, david sa att ja tjata mest om allt (tack gud att jag inte gick hem till han o gjorde bort mig) alexandra tyckte de va lite sorgligt att ja inte minns att ja träffat henne , iomed att ja va me henne minst en timma.. haha , emmie förklarar att mitt arm-ont beror på att hon hoppa på mig så att vi ramla, sen såg jag så hjälplös ut när jag satt där på gatan med bena utåt och tårarna ramlade ner för kinderna. exempel på hur svag han gör mig är att han hade inte sagt nått speciellt? ..jah antingne va de alkoholen, eller så var det väl för mkt av allt helt enkelt. har iaf fått höra att ja blev galen av alkoholen, slog med piska på tomma och pajja en tomte som jag sörjde över..? nina sa att jag varit rolig , riktigt glad och supersocial, pratat spanska och kramats.
låter som jag haft kul iaf, tur att tomma är en riktig raring och tog hand om mig den natten!

***

EN KÄR LEK..

jag är inte mig själv längre. olyckligt kär passar inte mig.
det värsta är att jag inte har något att skylla på, jag har ingen orsak till varför jag är så sjukt trög..
jag bara vill inte erkänna för mig själv att jag borde ge upp. att ja borde släppa honom.
att jag bara förlorar mig själv genom att tillåta mig bara bli lessnare och lessnare.
mm droppen var nog i onsdags...

Piiiss min lilla snäcka kom och hälsade på mig i onsdags (petra från barcelona), underbart men sammtidigt lite konstigt att träffa henne här i kalla sverige. skönt att drömma tillbaka lite till balkong snacken i värmen osv..  planerna var att vi skulle dricka första kvällen, sen slappa andra. så pix , burst o emmie gjorde oss sällskap, spelade nån ny variant av kronan där pix ägde oss totalt. utgång, eller jag gick ut i mina mys stövlar osminkad , gjorde iof succé endå ;) .. sen tänkte ju ja att om piis skulle sova med pix så ville ju ja sova me pjäri?! .. så Em va söt o skjussa oss till lj-bro, men det var nog inte de bästa som kunde hänt..

Han var sjukt kort, allmänt konstig och pratade inte alls på flera timmar typ. när det sedan var sängdags kände jag mig så obekväm att jag var tvungen att fråga om jag med kunde sova i sängen(?!) denna fråga som jag trodde bara fanns ett självklart svar på lyckades han svara : men ååh, blir ju så trångt.. men okej då.. :O första chocken.. kröp in o la mig så litet som möjligt så han inte kunde klaga. han hade tidigare på dagen vräkt ur sig att jag begär så mkt, så det sista jag ville va att vara till besvär , guess ja ville överaska han att han hade fel lr nått. .. men visst jag är en enormt krävande tjej. envis tjurskallig osv. men det är ju en stor del av mig, tror faktiskt att mina postitiva sidor väger över de neggativa. annars skulle jag nog inte vara älskad över huvud taget. såå det var bakgrunden till mitt försiktiga sätt. men när jag sedan vaknar frysande utan täcke. och frågar om de vore möjligt att ja kunde få lite täcke varpå han ber mig gå ut och hämta mitt eget? vadnu?  hade svårt att sova alls. såg han ligga där .. ville så hemskt gärna bara krypa intill, krama honom/bli kramad. men funkade inte. chockad låg jag där, frös och tänkte att jag aldrig vart med om mer kyla än det här... känndes som jag stod själv på nordpolen. att han var så ignorant och ickenuddande var för mkt för mig.. hjärtat gjorde ont och nu.. nu så måste jag förstå. att jag kan inte va lessen när han lever sitt liv. jag kan inte komma när han vill. jag kan inte låta han ha mig som en marionett. när han vill styr han trådarna , annars liggar jag där som en hög på golvet.. aldrig.


NYÅR

nyår var mysigt. trevligt att träffa alla som man inte träffat på länge. vissa hade iof inte hjärnan kvar på rätta stället. men majoriteten var desamma som alltid. vi blev en samling fina flickor (och pojke) drack min sista spanska cava ... sorgligt. åkte till pettersson. många och konstiga minnen därifrån. det största är nog "avskedstalet" vid sidoingången.. det var tomt där idag, öppnade bakdörren och kollade, mindes och stängde. nyårskyssen var säkrad hos idah, varför kyssa nån läbbig typ när man har en säker?! ..
antingen han med stora H:t eller en vän :) ..fyrverkerierna var vackra. ville deppa lite med kroppen hade nog inte lust för de gick inte.. kollade mkt och länge innan jag släppte allt. *där borta är han, här är jag, och det är bara jag som är lessen över det* försökte få tag i han i hopp om en sista natt, bra slut på året. vill bara kramas, somna tätt andas in hans lukt i hans nacke..  fy vad jag saknar honom.

happ. fixa mitt liv imorrn då, springa ärenden o se va ja kan göra åt pengar och jobb.
jag o idah har bestämt oss att inte dricka på minst en månad.. sen har vi sjukt många andra planer som vi bara måste ha för att fortsätta skratta. för vi finner det rätt svårt att skratta med brustet hjärta men på nått vis skare gå :)  ....usch jag är så sjukt depp att de känns som ja vill gråta varje gång ja tänker på att jag inte ska träffa honom, att jag måste undvika att se honom för att kunna komma över han. aldrig mer kramas, pussas mysa. never :/  kommer att bli jobbigt.
jag bryr mig om dig. jag vill att du ska må bra, men är jag inte den som får dig att le så kan du ju inte heller vara den rätta för mig i guess :/ romantiska jag bara föll så fort han kollade in i mina ögon.

you're the only one - maria mena får mig att le av fina minnen med dig :)
iof så kan jag skratta gråta leva dö med maria mena. tacka guuud för maria mena!

filmkvällar månaden ut då, madeleine har fixat tvout kabel osv nu :) och saris är ledig till på lördag. de låter ju lovande. jag är sjukt bakis och sjukt slapp just nu, sitter fortfarande i tommas tshirt o mjukisar, gårdagens smink och sjukt sexiga underkläder :) haha jag är nog allt lite knäpp!
TA DEN I BAJAH säger ja :)  DH börjar igen 10 januari, skönt att det finns nått man kan se fram emot!

dagens appråpå: jag bara vill skriva skriva deppa deppa och gå vidare?  tack och hej som sagt?!  jag måste sluta vara så sjukt katastrof patetisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback