oh, tiden springer iväg mina kära.

ja drömde om danmark häromdan, köpenhamn. och inatt var de om malmö. äventyr lycka spänning och minnen, härlig blandning och jag vaknade glad.
fan vilka härliga drömmar :)

mememem

nästan lika härlig som öland midsommar. fick en bild av marie, somrig sådan.
madeleine i keps, dagen efter rushkanan, haha vilka ställen ja har minnen me dig från heting :)
och som marie sa: robins ben är me med, tänk sen när han e superkänd "ja har kort på niprones ben"
hahaha, ööööland marie ... ööööland. längtar!

kollat på "happy feet", fyyy så sööt :D kom fram till att ja lär va en av de där latinopigvinerna. äkta sköna.
herregud nu går de för långt, jämnför migsjälv med en samling pigviner. hahahah

utgång nyktert igår igen. Nina Bengan Idah o ja såklart. supermys, härligt att se alla fulla.
lite stress för mig bara att försöka finnas till för alla. och hjälpa alla med problemen de ställde till med.
kom fram till att de va skönast att bara chilla med Tomma :) eller prata med den där söta bartendern som fyllde mitt glas med annanasjuice. elak härlig humor, och jag är rätt frälst i leende/blinkande ögon.
nära att ja kröp på bardisken elle nått..grrr..  haha kom även fram till att Ida är Platensluder (eller Fd. med tanke på att hon är upptagen nowadays) och Nina är inte bäst på att sköta allt snyggt. idahoe träffa sitt gammla knull och jag blev nyfiken på vem den sötnosen var. enligt ida äre hennes fulaste, enligt mig den sötaste. tur att vi har udda smak, behöver nog inte oroa mig att hon kommer röra nått hjärtevän till mig nån gång :) sen kan ju karlar lägga ner direkt att försöka prata och vara roliga med mig när jag är nykter och klockan närmar sig tre. jag svarar bara ja och nej på frågor, och i vanliga fall tycker jag om att föra konversationer. men inte fan bryr jag mig om att föra konversationer nu :p

sen ere så roligt att tjejer har en "danskod" .. mima ordet -"hjälp" och vänner fattar direkt att det är nån som är ovanligt nära dig och platsbyte krävs genast. men igår räckte de med att jag klarade att dansa nykter, jag klarar inte av att göra sådana uppmärksamhetskrävande saker när jag är blyga nyktra madeleine. (blyyg , yeah right)

va så sjukt sugen på att ta en stor stark och en ciggarett av märket prince på ninas balkong igår. men nej. och glad är jag över det, kom hem, kollade mig i spegeln och var precis lika het som innan ja gick ut.
alkohol gör dig ful.

HELGEN
det var prat om att ja ska bjuda pojkarna på middag i helgen och tvspels cup?
(men ja har tagit hem TP så det lockar mer för min del) har även fått en utlovad massage.. mjau!
Lördagen är jag bjuden på fest. spännande, längesen ja träffade flickorna. saknar dem och kommer säkert bli en toppenkväll. jennifer änk carro & mona. jävligt snygg grupp iaf :D
kommer även bli skoj att träffa jennifers karl och hans killgäng :)
imorrn äre gratis inträde till platens, nån som e sugen? :) tänkte att ja kunde kolla folket iaf!

som saris sa, jah det låter som en film, fast om det vore film skulle du vara död nu.
har fått en tjuvringare.. hemlig beundrare.. psykopat .. eller bara nån med sjuk humor.
har ringt mig hela dagen .. är helt tyst, men pratar med "knapptryckningar"
ett tryck betyder ja, och två nej. sen får ja gissa mig till resten.
lustig person, jag kan inte låta bli att skratta iaf. skön känsla att skratta sådär mkt.

dagens appråpå:
ja jag erkänner, jag tycker natasha är skitsnygg.


*******************************************************************************

OKEJ JAG STÖR MIG.
fan säger hon? det är mittmittmitt. du lägger genast av med det där. på momangen.
jag ogillar det jag ser och jag ogillar det jag tänker.
måste jag kolla och måste jag tänka?

Du smärtar mig när du är här
För du skaver sönder mitt hjärta med ditt oförstånd.
Men lik förbannat lever jag inte när du gått.

ligger inte mkt sanning inått längre.
hur ska man kunna lita på nån om man inte är pålitlig själv?
tänk på det hjärtat!


dagens appråpå2: Fan vem försöker ja lura? hjärtat eller hjärnan?

Kommentarer
Postat av: sara

Näe verkligen inte! MEN ja visste inte att ja fick följa med? Och jag skrev väl inget om att ja inte hade några vänner, mer att ja kände mig ensam. Det kan man väl få göra ibland. Jag behövde verkligen inte fler alternativ. Men jag hade inga. så äre. så vare. och jag överlevde ju.

2007-01-25 @ 23:42:32
Postat av: s

näe men man vill inte tjata heller... ni hade inte setts på länge... skitsamma orkar inte. sån här är jag. Vill inte tjata hål i huvet på folk, och då får du väl tycka det är irriterande.. jag gillar inte folk som bjuder in sig själva hela tiden. Då vill jag heller inte va sån själv.

2007-01-27 @ 17:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback