oh, så har hon lättat på sina tankar ännu en gång

"vill bara kramas, somna tätt andas in hans lukt i hans nacke.. fy vad jag saknar honom"
mm, kopierat från förra blogg inlägget. blev nog lite för mkt "han" i det antar jag..

 

bästa som sagts: "där spriten går in går vettet ut"

egen tanke:
jobbigt att bry sig om nån man inte får bry sig om.

bra låttext: don´t act like you don´t know me, it´s still me, I´ll never change. I´ll be here when you come back.

bästa citatet
: "män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr"
by oscar wilde, klok karl de där.
.
orsak till att karlar favoritserar bilar mer än oss flickor:

1. Man kan ha flera bilar utan problem.
2. En bil behöver inte spacklas och målas varje dag.
3. Man kan köra sin bil när man vill.
4. En bil blir inte sur om man åker taxi.
5. Man kan utan risk hyra en bil, om ens egen inte startar.
6. Man behöver inte köpa mer extrautrustning till sin bil än man själv vill.
7. Om bilen börjar låta illa är det lätt att stänga av den.
8. När bilen blir gammal är det lätt att byta till en nyare.
9. Man får provköra grannens bil.
10. Om bilen blir slö kan man byta motor.
11. Man blir inte svartsjuk om andra tittar på ens bil.
12. Om någon tar din bil får du en ny på försäkringen.
13. Bilen blir inte besviken om man är för full för att köra.

 


pissigt

PISSIGT SA JA!

tokigheter är vad jag och idahoe bildar tillsammans, här har ni våran framtid:
sluta röka(kan om vi vill, det är mottot) hålla oss ifrån alkohol (tills alla hjärtans dag, då måste ja ha vin o romantik) rymma i helgen(hemlig ort) bra mat (vi vet vad som är bra), massa promenixer (hjärtat sägs må bra av det och det behöver rehab) TP FOR LIFE (ja lär ju även vinna norrmanstorg på monopol) vinna en miljon på bingolotto(om ja spelar varje sönda?) kolla igenom alla mina filmer (heeej ögon som tefat eller kossor)

sen när de blir snöö ska ja åka massa pulka, weeeii så kul (teeefat och platpåsar nina de vet du :D)
sen måste ja ju gå igenom alla mina PS1 speeel så jag kan klara alla banor och vinna över alla ja spelar med, kan ta lite lång tid. men arbetslösa och alkoholfria madeleine borde ha tid mellan mötena och jaa allt annat viktigt ja gör. TEVESPEL RESTEN AV MÅNADEN!! haha
***********************************************
skogen

andas in och ut..

nu är det sånt där väder. berga väder vill jag kallat. minnes väder. jag är så grymt förundrad av vädret. finns det nått mer kraftfullare än detta mirakel som ändrar beteende efter humör.
som en människa som gråter.. så hjälplös och sårbar- som regnet. bara faller ner, som det släpper allt och bara rinner ner över oss. fridfulla underbara regnet. ge mig mer regn säger ja, usch nu känner jag sådär massa känslor av lycka. tack vädret.. tack för att du är så oförutsägbar som de bara går att bli!
berga nätter.. det har vi nog alla vart med om majelden 4 är speciella minnen som jag delar med  mycket speciella personer. saknar och älskar er mina vänner thru life!

finns nog ingen jag kan dela och känna känslor med som min nina. vill du lära känna mig måste du lära känna nina. det är paketpris :) inte många som brytit ner och byggt upp så mkt som emil & alfred.
det är vi, för alltid!

38460-56 
whats money without friends to waste them with?!


bränna ut lite BAS musik och stoppa i hemmabion imorrn, råstäda.. varmt bad och promenad till skägget.
det gör mig nog gott :) sen tänkte ja överraska mormor esmeralda leandro kimzan nicole och pekka med massa kramar hade jag tänkt. borde kramas mer med er.. ja ska ta ett skärp och börja skärpa mig.

dagens appråpå: du kan nog ta mitt hjärta. men du kan aldrig ta min själ sa haggan och kröp ner brevid sin hoe. natti natti daaarling!



 

 


Kommentarer
Postat av: pulver :D

klarade nästan allt förutom & åka pulka i helgen ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback