oh, mitt liv som obryende.

så äre, swenska tjej is the grej helt enkelt :) men de vet ni ju pojkar?!


japp, pekka sa att de tar tre dagar innan kroppen har släppt nikotin begäret. men betydligt längre för hjärnan. därför har ja vart hemma hemma o hemma.. så jag har sluppit alla frestelser. idag blir första testet. ska madeleine klara av att stå emot ciggaretter? har tur som har pluttis och sara i närheten med mig ut som är icke rökare. får kramas med dem istället!

saaar o jag äger på super mario! handsvett sparkningar i luften skrik och stress attacker. haha borde spela in oss :p är på sista världen, vi kommer verkligen inte förbi de där jävla sista bombskeppet, its not ment to be lr nått... grejjen e iof att vi bara spelar de när vi e aströtta o sitter o garvar åt bla "soldaten" haha va nog roligaste igår.. rätt internt dock :p ännu roligare vare när vi panta burkar för att ha råd me parkeringen o hängde på ica i en halvtimme för att komma på va vi ville köpa för våra 19.50 som blev över.. moffat som vanligt och svinat..  kommit fram till att det är betydligt skönare att leva som ungkarlar o inte bry sig om nått än desperata flickor och vara jobbiga.. ere såhär det är at tvara arbetslös? fan va slapp man blir :S  "sara, mina bröstvårtor kliar, varför gör de de, fan va jobbigt"
"madeleine det är för att ingen tagit på dem på länge" hahahahaha



sett på filmer med. och kommit fram till att jag ska rå knulla (haha rått ord)
Channing Tatum eller  Jesse Metcalfe. 

Channing TatumJesse Metcalse

channing tatum är så sjukt "jag är stor muskulös men lite trög" sexig... osen ser han så lessen ut. grrr ge mig han för en natt i födelsedagspresent? hård passion, mm tror så? :)
jesse metcalfe är så pojkigt söt att ja dör. ser så busig ut att ja skulle nog lyda minsta vink. han och lite romantik , ja tack.


har tänkt över karlproblemet lite , och kommit fram till att jag helt enkelt låter killen ignorera mig om det gör att han mår bättre. problem blir bara jobbigare om man skjuter på dem har ja lärt mig.
Men det här är inte min boll som är i luften. han vet att ja saknar han och finns här när han har tid att träffas och prata :)  har vi tur så kanske jag går vidare utan att välja det själv. går vidare utan att vara lessen? ah, så hoppas jag att de blir.. lura mig själv lite sådär :)


robinsöt ska komma o hjälpa mig borra upp tavlor, bursten är så seg. vilken tur ja har som har så händiga karlar som vänner ;)
inte många som har sånna man kan prata om allt med, som bara finns där. lyssnar när det behövs, ger råd och kramar dig om du behöver en kram. joppe pluttis(hansen) robinsöt tomma och pekka är sånna. killar som är alldeles för fina för de flesta tjejer. när man är med dem behöver man inte bry sig om nått i världen , för de fixar allt och hur mkt du än skämmer ut dig så älskar de dig för den du är endå!

har tusen saker att göra imorrn. får skylla mig själv som skjutit på det. är nog de värsta med mig att jag aldrig tar tag i saker direkt. jag bara förskjuter dem eller gömmer undan dem.


finaste någonsin, av Eeva Kilpi

"Säg till om jag stör",
sa han när han steg in,
"så går jag meddetsamma".
"Du inte bara stör",
svarade jag,
"du rubbar hela min existens.
Välkommen."


Eeva Kilpi



dagens appråpå:  hitta ett citat igår, så rätt men endå så fel.
Jag vill att du älskar mig, men jag vill att du lämnar mig med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback