oh, magic things can happend


om jag ska kolla film , ska de va en såndär härlig amerikansk film, där allt slutar lyckligt.
en amerikansk romantisk komedi. och jag är glad.. är även en såndär filmkollare som gör ljud,
har kommit på mig själv sitta helt ensam. och även säga :åååååh va gör han??? .. när killen gör nått pinsamt i filmen eller när nån gör fel. haha ungefär som när ja sitter o petar me fingrarna på läppen och skrattar lite generat åt nån pinsam händelse i boken jag läser. eller gråter mer av lycka åt nått lyckligt som händer.. än av sorg när nått tråkigt händer. jaah, det är en del av det jag ärft från min kära mor :)


jag ska gå imellan dem husen. vandra omkring och se saker man ska se.
hösten 2008 hoppas jag min efterlängtade asienresa blir av.
wanna go far far away.. beyond my fantasi, above the clouds.

Kina


funderar faktiskt på att dansa omkring i min lägenhet. blåsa upp "arvid" (annan historia) och ha han som danspartner. han är lite kort, men då slipper ja ha komplex iaf ;) kan va rätt mysigt. måste bara se till att dra ner persiennerna, så ingen ser hur fint jag dansar och blir avundsjuk och går hem o gråter.


fin dag med marie på stan idag. luuuncha på ming, mumma de va längesen med kinamat :)
hade några få ärenden vi sprang runt och gjorde. sen fastna vi på vero moda oså vare kört.
madeleine shoppa loss. OH NO! haha ..
fynda i 3 linnen , liiila o rött fick de bli. mina färger så att säga.
sen 3 skitsnygga tröjor :) nu kommer ja bli fin vardagsklätt med. lite tjockare modell så inget ja dansar loss i så att säga. men myyys funkar de finfint till... sen fastna ja för några diadem och lite smycken med.. men det behöver ju alla tjejer.. haha blev lite dyrare än ja tänkt mig till slut.
men jag behöver ju belönas? inga ciggaretter och ingen alkohol. jag är duktig!
fick tag på all info om partyvågen vi behöver.
weeiihoo vi ska rööööjja :) ja Marie och Em-Mstad. farligt värre. en bryd till så har vi en fyrmannahytt.
pekka funderar på att ta platsen. kan bli problem om vilka tider vi får utnyttja rummet. hahaha



okej förra veckan vare glass i allmänhet. den här hare vart dumle. men nu är begäret stort APELSINGLASS.. haha andra är sugna på alkohol till helgen, men ja suktar efter glass :)
lite apelsinglass och en karl att slicka i sig det från så har jag en fredakväll :p

dagens appråpå:
du ger mig magont och svårt att andas..

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

svartsjuka är en sjukdom som man skapar själv. genom att fantisera och pussla ihop bitar som man på nått vis får att passa i huvet. som framkallar bilder och som gör allt så troligt. så sanningsenligt.
hur vill man skapa såna hemska bilder? varför blir en människa svartsjuk?

behöver kramas imorrn. springa till bästaste pekkis och mysa lite kanske? mja de tycker ja!

tänk, hur kunde jag tro nått så löjligt att du skulle vilja hänga me mig till mammas hus, spendera en helg där, några veckodar. upptäcka hur rogivande och supermysigt det är. känna som jag känner.
jaa.. är det hjärtat eller hjärnan som spelar en spratt?
-färd till mamma på lörda iaf, lillebror vill ha mig där <3

fin torsdag natt. håller på att ändra inredningen i mitt hem. är på sådant humör. igentligen vill ja ta en nattpromenad, dricka lite cola och kolla på himlen, men är nog för mörkrädd för det.

tänk om ja skulle skriva en bok, får upp 2 undringar i huvet när jag tänker den tanken.
1. undra hur många som skulle läsa den.
2.undra va den skulle handla om.
kan sätta upp det på min "att göra" lista.

jag är : lustig patetisk störd cepe elak svartsjuk men framförallt tokig.
tur att man vet sina dåliga sidor :) men jag tycker om migsjälv endå *blivande narcicist*

nattens appråpå:
todo es dificil, sin tí..

Kommentarer
Postat av: Gjisehoen

du är en knäpp-hund madde. fast det kan ju vara därför jag tycker om dig så fruktansvärt mycket.
& jag tänkte på en sak. på söndag kväll är jag varken full eller nyknullad. snarare bakfull & halvkåt igen. skulle jag kunna få krypa ner i din säng då? i bring the icecream?
för nu har det tamigfan gått för långt.
älskar dig madde.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback