oh, ibland så lyckas jag.

tydligen pratar jag i sömnen.. hade gjort ljud som om ja åt på nått .. typ smask smask mmmm smask smask.. sen hade ja sagt : Åhh va gott! ..  haha vi kunde inte sluta skratta.  drömde jag om ett bj eller moffar jag även i sömnen? frågan kommer jag nog aldrig få svar på :)

lite snabb enkelstädning innan flickorna kom igår. va ju tvungen att se någorlunda respektabelt ut när pluttis kom, han hade ju inte sett min lägenhet än :O men ja lyckades och ägnade större delen av förfesten till att fixa mig.. dusch och sminkning.. weeii kände mig som en tjej igen.. fri från ungkarlsbetendet. fixade naglarna och roade mig med vännerna. drack vatten och sög på klubbor på platens, seru , madeleine lyckades med en utekväll utan ciggaretter och alkohol! sen på köpet hade hon supertrevligt. behöver pluttis.. fan va underbart att ja börjat umgås med mina "närmsta" igen.. får se till att behålla det nu.


jaopluttis!
Hansen, Crille, Pluttis (kärt barn har många namn) och cowboy jaaag :D

det är något med platens och vänlighet. för nästan varje jäkla gång jag är där får jag en komplimang av en tjej. en såndär riktig komplimang , som rör hjärtat ni vet. igår var det på toaletten. Jag vräkte ur mig : känner jag dig? .. fy tjejen var supertrevlig. sen när hon bara ville säga : gud vad du är fin. så skämdes ja lite mer.. försökte ruska av mig komplimangen genom att säga neeej verkligen inte, du är full? haha ja e störd.. men hon fortsatte, ja tackade o sa att de nog va hon som va fin istället och rusade därifrån. men kände mig allt lite finare, fy så söt! trodde hon va lutad åt andra hållet tills jag fick höra att hon raggat på manligt. så antagligen så hade ja fel och berömmer tjejer som ger andra tjejer komplimanger bara för att de vill. tycker man något ska man inte va rädd för att säga de, det gör ju andra glada :D


irritation!
polisbilen skvätte ner hela mig, så hemvägen gick vi och svor åt alla snutjävlar i världen.. haha, upptäckte även en bro som INTE kan ha funnits där hela tiden, menar då va ju mitt o saras leräventyr onödigt :p
väl hemma så blev de tre köttfärsås o spaggetii.. sen hiiiimla trångt i min lilla säng,
mamma ja säger ju att ja behöver dubbelsäng? :)


Oså lyckades han få mig att bli suugen på PARTYVÅGEN. så nu bara ska ja dit, lyckas ja inte få me mig nån till brud.. som ja sååå gärna vill. så får ja åka me grabbgänget. haha de kan ju bli kul de me ;D
men är du flicka, nån jag kommer trivas med och över 20 , tveka inte. partykryssning 24h :)


försök till att reda ut allt med heting (som förövrigt äntligen klippt sig, gj!) men sluta som vanligt i att vi verkar tala olika språk eller nått konstigt, för vi lyckas ju inte föra ett normalt samtal längre.
vi får helt enkelt vara tysta och hålla oss till att kolla på film och ligga o kramas? haha GE DIG NÅNGÅNG!
jag är glad bara du är nära mig och är dig själv, när är du glad?


blev inte mkt sömn, vaknade av att jag kunde snurra runt i sängen, sara sov djupt men hansen saknades :o , hitta han framför tvspelet.. var annars? haha .. sen gjorde vi stan.. elelr rättare sagt ja hade massa ärenden och han va söt o följde med. mina kinder var riktigt röda när ja äntligen kom hem efter att gått i en timma lr nått i snöregn oväder.. men kondition känndes skönt. oooh ja!

så rätt

dagens appråpå: funderade på att dra o kramas i skägget, men kom fram till att mysa ner sig i soffan med en filt o kolla på nån söt film är nog betydligt bättre i detta väder. sällskap skulle inte vara helt fel, men finns ju ingen chans i världen att han skulle orka ta sig hit :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback