oh, hemma snart!

min vintervärld är fin, mm jag njuter.

Em-M är supersöt.. ringde imorse o sa att hon kunde hämta mig så slapp jag åka buss.. även skjussa hem mig sen, de gör inte för de e kul att åka bil sa hon :) sööt.. mamma bor ju 2 mil från stan.
bjöd på en kebabtallrik som tack ;) fy, går inte att va nyttig när man är med den grisen :p
tur att jag va viljestark och sa ifrån när hon försökte lura i mig att man har grädde i bearneissås.
HEJDÅ FETT sa ja :p

träffa min andreas idag. weeii han bodde jätemysigt! blev lite väl snabbt men blev lovad att de skulle fixas hockeyfest me grabbarna till nästa gång ja kom. så kunde vi festa sönder oss tillsammans :)
det tycker ja om! fick mig att öppna suget i levern kände jag..
ännu värre att lyssna på partymusik med EmM och snacka om party och partyvågen.
jag är sjukt katastrof fest sugen? levern kolapsar snart av torka tror ja. men 8dar kvar, sen har ja hållt mig i en månad, då tycker ja fan att ja e värd att festa. värt o hålla sig en månad o 14 dar? nej! .. en månad is enought!

nykter utgång imorrn igen då verkar de som, min lilla alfred ringde o tvingade me mig. men de kan ju bli skoj, alltid lika trevligt så att säga :)
stämmer det att de blivit 19 på onsdagar? *hoppas* med undantag för vissa underbara 88or så finns de en hel del som man kan räkna bort i den åldersgruppen :p

nepp. snart ska ja ge mig iväg till tåget. mm hemfärd idag. har lite o göra hemma kom jag fram till.
komemr sakna huset, men lovade att ja skulle komma tillbaka snart och göra allt ja inte hann med denna gång!

klarade josh hartnett vara utan sex i 40 dagar så klarar ja mig utan alkohol en månad.. ja ska hålla ut!
mer cola åt folket :)


yrar mer ikväll hjärtan!

dagens appråpå: när jag tänker efter så äcklar du mig på sätt o vis. förändring måste ske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback