oh, ensam är stark eller hur det nu var?

nu har ja skrubbat badrummet. bara svabba kvar, men de tar ja imorrn bitti, finns ingen som har en renare toastol än mig nu. mm den va rätt läbbig, pekka hade rätt, men nu är allt kliniskt rent igen.
jag tycker om att städa badrummet på natten :) helst skrubba på alla fyra! haha

ska slänga mig på sängen . bland täcken utan varken påslakan eller underlakan, en säng som är halvtäckt av massa småsaker jag inte vet vart ja ska göra av. men lika bra ja däckar på såvis så gör ja allt klockan nio imorrn bitti. hoppas jag kommer upp.... har massa att göra innan ja e klar me lägenheten.

åka till mamma imorrn. gud så skönt.


haha finns så många söta människor som gör mig så glad, förstår inte hur ja kan bli ledsen när jag har dem :) 
hur ensam jag än kommer att känna mig så vet ja att ja aldrig är ensam! tack för att ni får mig att skratta.. det är väl det livet går ut på igentligen.. skratta?

hittat en till kille ja vill äta upp . russel crow år 1992 , rakad. huvudroll i romper stomper.
ja det var så att jag hade svårt att sitta stilla om ja får säga de själv.
herrejöses så het? hade räckt med ögonkontakt med  han för att komma tror jag.

2hot2handle ... eller som jag ändrade till.. 2demanding2handle ? hahah :D


dagens appråpå:
det var kul sålänge det varade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback