oh, du ser det snöar!

nu tror ja att ja lyckats vänt tillbaka dygnet. för jag brukar väl gå o lägga mig nu, fast nu gick ja upp nu. nu blev de visst många nu :p varför är ingen vaken för? EmM har åkt till jobbet och hela familjen sover. huset är stort och jag känner mig lite ensam, tänk om jag kunde fått krypa ner och gosa lite i tider som denna :p
"vi hade kunnat bubbla och basta, sen bara kramas i skönaste sängen, ja vi hade kunnat gjort mkt"
men, det snöar ju faktiskt, och vad är inte glädje om inte det? nu kan ja fira jul igen :D

försov mig igår, fattar inte varför, ja vill ju inte de. vakna me mobilen under mig nånstans o fatta att de va kört. hade en halvtimme på mig tills bussen till tåget skulle gå. stresstress...
men ja kom iväg :) de vare värt , för när ja klev ur i halsberg så snöade det. pudersnö över hela station, och snö som föll i mängder. tack!!! svårt att gå in i de andra tåget, alla muttrade över vädret, jag kunde inte sluta le! sjöng barnsånger medans jag målade i snön i väntan på EmM.
fick iväg några snöbollar utanför huset, skrattade och spräckte nästan ansiktet så mkt jag log :D
-ja måste lära mig att pricka ju... -men skaru ta den smalaste stolpe att öva på?
-men ja tycker som dig, en mysig snövecka. sen kan de bli sommar!

jag fick laga mat åt 2 hungriga barn :p , slökollade film och hade ett eftersaknat sängprat.
regnade ute, så det slog mot takfönstret över sängen, kunde ja få en bättre väderdag? mitt snö och mitt regn, synd bara att de tar ut varann :/

gick vidare in på ämnet svartsjuka. och fick det bekräftat, jag är inte ensam.
varför måste man veta ALLT, om det bara skadar en att få höra allt?
det är nån slags besatthet, vet inte ens om de beror på kärlek?
menar, varför kan vi tjejer aldrig vara nöjda, letar vi fel?



biiingolotto idag!!! kanske blir joinad av anna? tänk om de skulle va idag vi vinner en miljon. hoppas går ju :p ..
hoppas snön håller i sig, då kan vi ju åka pulka hela dagarna mina hjärtan? weeiii



GLADsälen!
du ser de snöar , du ser de snöar, de va väl roligt hurra.
nu blire vinter nu blire vinter som vi har önskat hurra!
nu tar vi kälkarna fram och vantarna på.
sen vi åker i backen o hej vad det går :)



dagens appråpå:
det gäller att uppmärksamma vad man har, innan man förlorar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback