oh, det är okej bara för att ja e tjej.

sådär. biljetterna till partyvågen bokade. och sega som vi är så fanns de ju bara A hytter kvar, sen hade bussen gått upp i dubbla priset. vi funderade ett tag. sen tog vi en 3manna A hytt (ja marie o emM). och sket fullständigt i bussen. en söt karl som hörde oss prata tipsade om att sista minuten från norrköping är jättebilligt. swebuss måste ju oxå köra billigt? de där löser vi utan problem. ja har iaf biljetterna i tryggt förvar.
fy fan vad ja längtar :) kommer bli roligaste ever..

även spenderat massa tid me min petra i telefon. de börjar närma sig för min resa dit.
hon har redan planerat fest o utgång fredagen, och laga middag mys på lördagen.
har hennes hus för oss själva. hon ja o en tjej till från sthlm. kommer bli toppen!



och nu till verklighetens nutid.

fest hos jennifer i lördags, succé!! jennifer är världens lyckligaste med sin charmiga pojkvän och skitsnygga hus. och det är hon verkligen värd. har nog aldrig sett ett par som passar mer ihop, de är sådär superkära fast utan att de blir äckligt för kära. haha svårt att förklara. men för tillfället så är hennes liv mitt nya exempel för lycka :) träffade även ankan carro mona och lisa. känns som de va ett millenium sedan. även fast de är lika söta som förr och det inte var något att vara rädd för? *fick för mig att jag inte vågade innan* .. vet inte riktigt va de va ja väntade mig eller var rädd för. men de va precis lika söta som förr.

ska komma och agera flytthjälp med lite vin på torsdag. ankan och carro flyttar ihop. mysigt värre.
och imorrn är det ninamys. bio osv hade vi tänkt oss. vi kom fram till att ja skulle leta blinddates. men
det är väl inte alls lätt att hitta 2 killar som är vänner som ser bra ut och är lediga? nee, min o ninas smak är ju lite speciell med.. hahah :) tjejkväll, biomys och vinlys ?

blev iaf platå i lördags. ruskigt kul, träffade massor roliga personer. nina och jag är roliga spontana människor.. haha ringde henne påväg hem från festen. hon va hemma och slappa. fick skjuss till henne, hon mötte mig, tyckte jag va så söt *lite internt* så vi sprang in, hon klädde på sig,  pudrade min näsa och så tog vi taxi till stan. haha äckligt yrande i platå kön, söta pojkar och störda kommentarer. de e så vi vill ha de. sen va de dansa som gällde. vi skrattade lite på morgonen, nina drog till jobbet. och jag tog de luuungt tills ja kom på att ja skulle spela bingo. vi hann inte köpa bingolotter så de blev monthy python and the holy grail. haha, sjuk film men de va ju lite david o niklas humor i guess.
sen blev ja uppläxad av pojkarna om jobb och david kom fram till att ja kunde få städa hos han. (innebär de minimalt förkläde eller vad är haken) haha.. nevars, skjuss hem av världens snällaste niklas!
när ja satt där i soffan så kunde ja inte sluta tänka på allt ja varit med om med david, min gamla david...  o nu sitter vi här, skrattar pratar och kollar film. fatta att killen känner mig rakt igenom. känns konstigt.. mkt.
off the record: men han har fortfarande världens sötaste rumpa

min vita månad är avklarad. och jag anser mig även rökfri!
nu ere party party och endast feströka ibland.
haha ja e rolig ibland ass ;)


champis


min almanacka blir bara fullare och mitt hjärta helare och mitt ansvarstagande mer. eller nått. haha
bestämt mig för att springa förbi arbetsförmedlingen o fixa massa kopior av mina referenser så ja kan börja skicka runt ansökningar! ja ska ha ett jobb. o ja ska fixa de här :)


ta hand om sig själv dag ida.. ligga i badkaret bland badsalt och bubblor :)

dagens appråpå:
"hur mkt du än gapar så kommer det inte flyga in en grillad kyckling i din mun "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback