oh, viernes biiien!

bryden tog illa upp när ja skrev tårfyllda ögon, ( de va ju kaaallt ute) sen får ja me tårfyllda ögon när jag blir arg. men ainte att hon tjöt lr nått ass.. osen stack hon iväg , hon sprang väl inte direkt 60 meters lopp!
sååå nu va de utrett!




jag..











make my day, haga mi dia!

haha jag kände mig rätt busig där, taget på toaletten i våran lya i barcelona. fråga mig inte vad ja gör, är nog rätt full jaa :)
























helg, harrys med bengan kimzan talin mollan o nina imorrn? kanske det :)

idag så ska ja o nina orka ta oss till nån av oss.. *hennes tur att orka åka till mig*
sen ska vi nog dricka upp min romflaska jag har hemma :)

iiomed att jag vart så duktig denna vecka så tycker jag att jag förtjänar att herr söööt hör av sig denna helg.
jag kan behöva lite mys efter persarna jag gått igenom. en hudnära varm kram av dig säger jag inte nej till nu. hjälpa mig heala mitt brustna hjärta lite..


efterfest med grabbarna inatt igen? de vet ni :)


få pengar snart då, sköönt , levt på nina för länge, hon har gett mig lika mkt som hon har gett sig själv. fy fan va jooooobbigt. får bli miljonär o ge henne ett hus lr nått. hoppas kan man ju göra..


för att jag behöver nån som kan få mig att skratta mer än jag gråter. helst nån som kan ersätta platsen du vägrar lämna i mitt hjärta. nån som får mig sluta vara såhär patetisk och älta älta älta allt du sagt gjort och inte kommer göra mer.


dagens appråpå:
hoppas ja får ett jobb så ja kan joooobba järnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback