oh, jag har svårt att sova?!

okej nu har ja skrivit 3 inlägg på mindre än 24/7 .. varav den första kan man säkert kalla en novell :p
Meeeen jag ligger i sängen o försöker sova, jag ligger i soffan och försöker sova och LYCKAS INTE.
nej , det går inte, its a katastofy?! :) fin engelska, speciellt uttalet ja sa högt för mig själv :p



aja har iaf haft tid att läsa folks bloggar, skrattat lite och funderat lite! ♣
är tydligen nån trend nu att sätta in värsta frågeformuläret i bloggen, antingen sånt man svarar på eller sånt man kryssar i.. omg, jag har ju för mkt intressan information för en såndär sak!!! eller hur?!
aja hittade iaf en fråga som jag tyckte va mkt lustig (en?..aa flera då, men en speciell)
-Har du nånsin fastnat med tungan i metall? vad exakt menar dem här? för om de menar på vintern och man vart barn och slickat sig fast på en lyktstolpe så kan dom ju inte skriva I metall? efter dessa funderingar så slutade det endå med att jag skrattade.. haha JAG HAR JU FASTNAT MED TUNGAN I METALL!!! hahaha?mmm.. va nån gång när jag va hemskt uttråkad och hade druckigt upp colan ur en cola burk...va lite "klåfingrig" med tungan så att säga, för ja va ju bara tvungen att typ stoppa in tung piercingen i hålet.. haha lite svårt att förklara men där satt ja iaf med en colaburk i trynet.. fick lite panik där typ så lyckades även skära tungan på den vassa "kapsyl" kanten :/ ... så går det när man fastnar med tungan i metall :)


ostbåge
appråpå allt och inget sådär  :
http://www.yttermera.se/mat_och_dryck/ostbagar/avsnitt_1.html
killen har lyckats skriva världens inlägg om ostbågar.
OMG? jag trodde jag va otrolig,
 men där hittade jag nån som slår mig i att skriva mkt om inget :)




MER MORMOR!

hon hade varit i min ålder i centrala nkpg, stått under tak i skydd för regnet och väntat på en väninna. när det plötsligt hade kommit fram en jämngammal tjej och frågat henne va hon gjorde där? väldigt otrevlig hade hon varit. mormor hade förklarat att hon väntade på sin väninna.. -stick härifrån, det är mitt distrikt!!!
haha, jag satte genast i halsen, mormor hade blivit ivägsjasad av som hon så snällt uttryckte det "en prostituerad" .. så ja, slutpoängen med berättelsen var att man fick passa sig var man stod på den tiden, för annars kunde man tas som prostituerad och det var ju inte så trevligt .. haahhahahaahhaa

och flickor, lyssna på mormor "Släng dig inte i slang med killar du inte känner för de har bara en sak i huvudet" ... oh mormor varför sa du inte det lite tidigare :$?


tú puedes romper mi corazón pero tú no puedes destruirlo

favorit i repris:


Du smärtar mig när du är här
För du skaver sönder mitt hjärta med ditt oförstånd
Men likt förbannat lever jag inte när du gått...

det stämmer så in på dig.. älskade att viska spanska romantiska meningar i ditt öra, du blev arg för att du inte förstod och trodde att jag sa dumma saker.. aldrig, du fick bara höra de finaste orden i smyg..
no mas guapo caliente para mi. nunca más su mano en mi mano.
Pienso que nunca falté a alguien este mucho, realmente he me querido tú y todavía hago.
si tú puedes entender solamente me, si podríamos hablar solamente sin lucha.
espero que poder ser amigos en el futuro, adiós
mi amor.♥


dagens appråpå: soy muy triste ahora, me perdono que mis amigos para no hacerle entienda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback