oh, I won't back down.

har alltid tyckt sköljmedel är onödigt. men vad nu, sååå leeeena kläder. herregud, vad har jag yrat om?
sköljmedel is the shiet!


min alla hjärtans dag var iaf underbar. vem behöver romantisk kille när man har underbar vän?
min nina gav mig fiinaste klänningen som satt som gjutet. där rädda hon min kväll.
och jag fick preeeesent på alla hjärtans dag trots allt. jag älskar dig, du är underbarast i världen.


varför jag har ångest efter senaste partyonsdagen på platens.

jag var elak, kysste fel person av välgörenhetsskäl och gav nina high five. fy så fel.
nina kallar det grymt och sköönt.
jag kallar det ångest.

idah hittade x antal filmer där vi grovhånglade,
varav jag tydligen säger i en : du kysser som en kille, du gör mig fan kåt idah.  SÅ FULLA VAR VI! .. herrejöses, jag som inte ens har minne av att kyssa henne, det pinsammaste är nog att vi inte vet var?.. halva platens (om inte hela) tror nog att jag är lebb nu, inget snack om saken.

v
ar allmänt bitchig mot ninas faster varpå hon besvarade med att ge mig komplimang för mina bröst.
"-jag skulle vilja ha dina bröst". "-jag vet alla vill ha dem!"
(hej vad självförtroendet åker upp på fyllan madde?)

vill inte ens minnas hur vilda vi var på dansgolvet, victor lyfte upp mig och snurrade mig sen minns jag inte mkt mer, alla lär iaf haft discomuff efter den kvällen för det var hett som fan,
mkt skaka rumpa.

när kvällen va slut så vare bara idah kvar, men var är min nina? "hon lämnade oss för ett tag sen madde" haha jassåååå , hej här var man uppmärksam! lyckades iaf fixa ut våra jackor  *kvinnlig list*
idah hade tappat sitt kort, och jag höll i nån svart jacka ja aldrig sett förut, vad nuu? :D
men som sagt, killen i garderoben var söööt och jag fick mina jackor :p

har nått minne av att ja sluddrat till bartendern "jag som tyckte du va snäll förut" .
. vet inte varför ja sagt de? men de e ju trevligt. jag kan ju lova att ja inte minns vilka ja träffa heller :$

gick ut pank, men lyckades bli plakat. elaka vänner man har som super en under bordet? :) shottar o drinkar för fulla muggar vare här ja :) folk nöjde sig inte me sexor heller de skulle va åttor minst.
men jag tror jag behöll allt iaf ,
gjorde ingen pizza som idah :p

hakepi fick dem kasta ut oss från för att stänga,
varpå jag sa "ja älskar dig"  till en som jobbar där för att han gav mig min väska. fan va ja e söööt :) därinne kan ja tänka mig att jag fört värsta liv. minns att folk hojtat på mig och jag hejjat glatt tillbaka över hela stället. haha.. delade hamburgare med idah *godaste jag någonsin ätit*  fick sällskap av några bekanta. idah skriker att hon hatar LHC att hon hatar alla sporter. speciellt hockey är bajs typ .. oså sitter vi med en medlem av lhcklacken, en som dyrkar klubben. goood job huney! aja vi löste säkert de där tillslut, minns som sagt inte. haha


jag minns iaf att taxin hem var hemsk. han var snål han var elak han var DRYG! ja de va han.
och idah fjäskade järnet för gubben. henne ville han minsann "ha"  .. iomed att han bröt så kunde han inte säga det på ett bättre sätt, så jag hade tydligen genast enligt idah kallat honom snuskgubbe osv för att han ville ha sex me henne lr nått? ... aah lr hur. men de jobbade ju ihop de där
två. jag var sjukt nära att hoppa ur taxin ... och han sa att han aldrig ville se mig mer typ och ja mummla nått om att idah kunde gifta sig med han. ?!


sen tror jag att jag fick alla hjärtans dag ångest för minns att idah sa innan jag somnade
"-vill du att jag ska hålla om dig hjärtat" 
sen kom drömmarna tills hansen ringde 3h senare och vi typ "fyllepratade". han hade hamnat i skägget o minns typ nada, när försvann han lixom? crazy nights..

värsta av allt var att jag ringde david, fyyy han skulle upp tidigt o jobba, visste jag sedan innan. fy att jag har vänner som är snälla och lånar ut mobilen.. KILL!! haha ..  lyckades iaf ringa o skriva mess.
mina ben darra lagom när han ringde dagen efter och sa att han va skapligt arg när hans väckarklocka ringde efter att han inte fått sova nått för att jag ringt mitt i natten (ringde inte bara en gång)
jag kved iaf i telefon ett tag. hade ingen förklaring utan kunde bara säga förlåt. han hörde min ångest o tyckte jag lidit tillräckligt. "madeleine vissa människor ska helt enkelt inte dricka alkohol" ...
fy, hädanefter blir det bara nyktra samtal till dig söt.

****************
mormor och buss!


låg i mormors soffa o kved lite mer den dagen. fy att man måste tänka så mkt när man är bakis? ångest.
ville typ skrika och byta stad ungefär, jaaah hände massa små interna grejjer som jag inte orkar dela med mig, vilket som bidrar till min ångest!!! mormor lyckades iaf göra mig på bra humör.

mormor förklarade att hon inte var rashatare, hon tyckte ju om louis armstrong och ella fitz gerald m.fl. (haha?)
hon har en "negervän"  i nån kurs hon går, och när han hade kommit till deras mötesplats en sen kall natt så hade bara hans vita mössa synts i mörkret, varpå mormor säger : "haha det ser ut som bara en mössa som flyger fram" till denna stackars karl, jaa tro nu inte att min mormor är som sagt "rashatare"
hon är bara gammal och vet inte bättre :p men hon är världens bästa mormor!


träffade en man på bussen, tvåbarnsfar. riktigt fina ögon, bröt men måste vart typ vitryss, blåaste ögonen.
log hela tiden och slö pratade om allt. frågade frågor osv.
där satt ja osminkad och lyssnade på musik.
oså kommer en karl och frågar ut mig varför ungdommar är besatta av datorer, nya mobiler, massa spackel i hela ansiktet. ....jaaah, jag tycker om min dator.. :$ men jag har ett vanligt liv med?
då godkändes det.. vita lögner for life.

***************

i helgen har ja varit dygnförkyld och bokmal.
Ljusparty igår varpå ja lyckades göra av me 650 spänn :s (kommer iaf lukta gott i lyan sen ska ni se) sedan vare finmiddag med ninis:p alltid lika trevligt. en heeet cappucino på en sån fin restaurang säger man ju inte nej till, eller va säger du hjärtat? haha..
försökte ragga skjuss till ekängen men halv åtta på en lördag ere inte många i våran ålder som är kördugliga kom vi fram till.
 myys hos kusin istället. Esme och hennes son Leandro, sötaste gossebarnet denna värld har skådat, han kom ihåg mig och det tog inte ens en minut innan han va i min famn. sen va vi oskiljaktiga, låna ut honom till nina lite iof men mer vare inte :p skulle igentligen kolla melodifestivalen men kollade nog mer på Leandro. haha..
sen blev att trippa förbi sis på inflyttningsfest. hälsa lite på vännerna. alla va typ enormt söta och kramiga! fick med oss en öl och avnjöt den i busshållplatsen.
nostalgi tripp till ekängen, ninas hus stod tomt och vi gick in. skrämde skiten ur oss ett tag, missade bussen hem, trötta tjurade vi på varann lite över vems fel de va att vi missat bussen. men tog tillslut taxi och slutade i ninas säng :)


4 korta osammanhängande appråpån!

>imorrn blire skriva cv, lämna in ansökan på 2 restauranger och städa lyan + sola solarium.
hoppas iaf jag gör de 2 första sakerna. orkar inte va arbetslös längre och dööör över socialen och deras krav på bidragssökande. JAG SKA JOBBA SA JA. latat mig tillräckligt nu!

>jag och pjäri bara bråkar. saknar han som vän nu? varför ska känslor förstöra vänskapen för?
kan ja få dra tillbaks klockan`.. bara denna gång? saknar dig grymt mkt som vän grisen, du var en av mina närmsta där ett tag. berättade allt för dig och du fick mig att skratta sån vänskap kastar inte jag i sjön.


>btw, plattåååå på torsdag. redan planerat. esme + vänner, niiinis , joel m.fl toppengäng blir vi!
sen hoppas jag på pengar innan helgen, för då åker jag till min petra och röjjer i oxelösund <:o)

platåå

>min mamma är hemma från österrike nu, bästa semestern nånsin sa hon .. neej mamma nu blir ja svartis, bästa semestern är ju med mig? :$ ... aja de tänkte på mig iaf, för nu ska ja testa 2 nya parfymer, se om det är "nya madeleine" .. dags att säga hejdå till amor amor och contradiction?!
heej chanel - chance och lancôme - hypnose .. kanske är nått för mig? lets see!


dagens appråpå:
det är såhär det blir när jag inte får skriva av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback