oh, du är mysig.

hm, helt plötsligt har mina läsare skjutit i höjden.. genomsnittet är betydligt mer nu.
så jag tar slutsatsen att jag förmodligen gjort några hemska smaskiga strapatser när jag varit full som giriga läsare spänt väntar sig jag ska skriva om. haha, de vet du.
kanske borde ändra utseende på bloggen, gav nån minut på att kika över mina valmöjligheter, men la genast ner det i brist på ork och lust :p


så nu över till mer händelserik information .. (haha?)


idag va andra dagen folket i denna stad kunde se mig stapla hem tidig förmiddag, gårdagens smink, för kort kjol och för höga klackar (skare va party så skare).
jah vet inte riktigt vart jag ska börja..
det blev fest iaf, in i duschen, rota i garderoben, städa bort fredagens fördrick och plocka fram lördagens. fy vilket hårt liv man lever ibland :p min niiinis/alfred/fis/gris osv (återligen har kärt barn många namn) ramla in, och drinkblandandet va igång. även jocke emil och josefin tog plats i soffan, där vi låg och kipade efter luft. förklaringen till det är att på min tv så vare bildspel igång.

Kos, barcelona och gamla porträtt bilder.
slutade med att vi k om fram till (första som emil uttryckte)
1.-herregud nina, gick du ut sådär? (personligen så tyckte ja hon va söt. skärm va väl inne då?)
2.jag bara måste ha bilder där ja kysser olika tjejer (what can i say, fjortisbildmode?)
3.nina tyckte om sin brungråa we tröja.
 4.fuskigt att ja inte har kvar alla fula bilder på mig.
5. jag har nog alla mina vänners dåliga sidor, för rätt summa är de dina! haha
6.det finns nog inget som är så magontframkallande som att skratta åt sig själv.

efter diverse skrattanfall var iaf det roliga slut. grannen underifrån drog upp sin förfest hit och vi fortsatte. min pekkis satt och hånade mina leopardstrumpbyxor (ja ja vet, men det är ju sött :$) tills ja kände mig förtryckt och fick byta. undertiden hade niklas lyckats kissa i 3 glas. grabben ska va 24? (om inte äldre)
min lilla lya och 13 pers, men ingen sa till honom? jag blev less på hela grejjen. va säger man? nina blev tokig, läxade upp folket och fixade biffen. hm ibland tror ja de är bättre att vi bara festar ensamma hjärtat. slippa alla tråkiga diskussioner man inte vill lyssna på (pekkas tennis) slippa slösa energi på nötter som inte vet att "glas inte ska kissas i bara för att de e tomma". och få höra på våran braiga musik :p
aja efter att vi rensat upp och slängt ut folk och glas så blev de någorlunda. och jag satte igång med drickandet efter jag fick ett lovande samtal. haha

min taxi
in till stan. raka vägen till platå. pekka2 stod såklart vakt, rolig som han är så sympatiserade han med josse "för att hon va tvungen att stå ut med oss". haha , vadå vi är elit savi och sprang in.
träffade kusins vänner, malin, kaka (stava,uttala?) verkade va riktigt trevlig. btw,kan hända att jag bråkat med den där andra blonda nån gång? tycker inte om hennes vän :s, vi tar de när du kommer nästa gång? cider klunkande och dansande dansande dansande.

pluttis var en hora igen, men det ordnade vi upp senare. jag och nina lekte spioner på stan innan vi drog hem till henne och totaldeppa i typ 5 min.
pekkis ville att ja skulle åka hem så han kunde sova hos mig, han betalade taxin. men så blev de inte.
döhungriga tryckte vi hastigt i oss typ 5 av ninas gamla pommes sedan lunchen.. ketchup dipp.
hahah är nog lite för internt igen.. sen blev natten perfekt (för min del, och händelserik för ninas)
ninis blev för omtyckt. och jag hamnade i tannefors..
efterlängtat men även lite nervöst till en början,
men vem om nån kan få mig att slappna av om inte du.
du är mysig.

därav mitt äventyr hem imorse, vaknade av ren vana tror ja (senaste dagarna har de blitt tidigt) kunde itne somna om men låg där en timma, försökte. din närhet vill man ju inte springa ifrån, men solen lyste och människor ville borra klockan 9 en söndagsmorgon, du sov så sött, så jag rymmde.
iskallt, mobilbatteriet dött, när går bussen? vad är klockan? när ja väl hittat busshållplats och frågat nån förbipasserande va klockan var så kom ja fram till att ja skulle få stå en halvtimme i kylan, trippade istället rätt vingligt iväg till ica där ja kollade i fickan, fick fram en tjuga, efter duktig matte: 13 kronor till bussen, 20-13 =7 .. weeii icas risifrutti blev perfekt. efter skedsaknad så blev de fingret.
hem, tvätta av sminket och krypa ner i sängen.
jah, borde kanske sända iväg ett mess och förklara min rymning :$

nu har de blitt massa film, ska bli mer film.

dagens appråpå:
det är en galen (men atm) härlig värld vi lever i ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback