oh, min niko!

vaknade ovanligt tidigt, en svag undran över när jag lyckades somna fanns i huvet.
kikade på mobilen och såg att ja hade fått sms, niiiiko!!
även senare när jag kollade efter såg jag att jag även missat ett av hans samtal.

miiiin niko♥.  typ grät nästan glädjetårar när jag tokringde nina.
mindre en månad tills vi åker dit igen.. miiiin niko!!
image191
styvfar har gett mig en ny fiiin digitalkamera och min niko vill hålla kontakten
förutom min nyupptäckta migrän så är livet typ underbart.
jobbar 54h denna vecka och måste börja packa ihop lägenheten.

träffade Em och hennes flicka idag, toksöt liten fis det där.
för tillfället är avslappningen vin och harry potter, boken e snart slut, då dör jag väl...

dagens appråpå: kan man läsa sönder ett sms meddelande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback