oh, det är svårt.

du är min själsfrände.. kan aldrig tänka mig ett liv utan dig.
bara att höra din röst gör mig glad, du är mitt allt.
du är den jag skulle gråta över om jag skulle lämna dig.

men främst av allt vill jag se dig glad, jag vill se dig lycklig.
vill att du fullföljer din dröm och din påtänkta framtid.
det ska jag göra, jag ska fullfölja min dröm och min påtänkta framtid.
du kommer alltid va med mig i mina tankar och i mina steg.

Är din framtid annorlunda än min (?)isåfall kommer du alltid finnas där endå.

vi kommer alltid ha kontakt och alltid kommer du att vara med mig, vad jag än gör.
om inte bredvid mig så kommer du finnas i mitt hjärta.

du har varit mer än jag nånsin varit värd. du kommer alltid vara mer än min bästa vän.
mer än mitt halva hjärta. och jag önskar dig all lycka i världen.

just nu är jag äckligt rädd och väldigt tankspridd ang min egna framtid.
men jag förstår till fullo att du vill göra det du anser är bäst för dig.
det är ju det jag gör? :)
självklart vill jag mer än nått att du ska vilja det jag vill, dvs upptäcka världen tillsammans,
emil och alfred lever sitt liv.. typ . men du har lyckats mer än många av oss kommer göra och
jag förstår om du väljer att fortsätta, tvekar inte på att du kommer lyckas.



jag älskar dig, även om du känner att du vill upptäcka världen med mig eller anser att ditt liv finns här.

dagens appråpå
: jag har svårt att uttala mina känslor. speciellt när nån betyder såhär mkt.

image157

ditt obryende har aldrig skadat mig så mkt som nu, visa dina känslor, känns som vi inte är desamma...

Kommentarer
Postat av: Alfred

hjärtat... hm, vet inte ens vad jag ska skriva.. det finaste jag nånsin läst! kan bara säga att det du skriver är precis så jag känner för dig! du är min allra bästa vän. det är dig jag alltid vill berätta det roliga och dåliga som hänt mig. vill dela allt med dig. därför jag mår som jag gör nu. tar jag det beslutet att jag inte åker. hur ska jag då kunna leva kvar här? aldrig utan dig emil. verkligen aldrig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback