oh, fyllekajjor är vi allihopa

han har blockat mig igen?
helt utan anledning denna gång.. inte pratat med karln på 2 veckor typ..
varför gör han såhär, vill han bara att jag ska bry mig eller vad är det frågan om?
han vet ju att om han gör sådär.. så blir jag irriterad.. och varför ska ja bli irriterad?
orkar inte bry mig längre.. han får göra som han vill. för det gör jag.

fåglarna kvittrar och idah har spytt. allting är som vanligt
bra jobbdag.. som slutade med barBQ och maxim.. massa alkohol och massa kramar med gamla godingar.
fan vad glad jag blev när ja träffade gamla skäggetorps eliten.
vi är grymma..

idah mår illa när jag skriver skriker hon. så jag lägger nog av nu.

fredag imorrn, provjobb och sen party.. kan vi göra det lyckat imorrn flickor? jag tror jag behöver det...

mitt attraktionsobjekt nr1 nowadays gav mig meningen jag ville höra -madde, jag vill ligga med dig.
kolugn som jag va .. -du är för full idag. vi tar det en annan gång ;)
haha hoppas han inte minns det. arbetskollega o grejjer.
jag ska ta han. en vacker dag :)

dagens appråpå; vi säger på återseende?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback