oh, Lusten ar tillbaks mis amigos.

vara storsta bekymmer for tillfallet ar att ta reda pa om kossans karl ar oxen eller tjuren...?
min spanska larare sa att bada var kossans man. men inte kan kossan ha sex med bagge?
ar det igentligen darifran vi fatt trekant? hahahaha..

sen har vi kommit fram till att barbiedockan inte alls ar ett anorexia fall. hon ser ut som hon gor for att hon spelar fotboll. japp, sara kom fram till att hon har formiga vader. som marie, och marie sa att de kom fram utav fotbollspelande. darav bibehaller barbie sin fantastiska figur pga fotbollen. japp sa ere :p

igentligen borde ja agna tiden nu at att lagga in massa bilder som jag tagit. men kameran ligger i sovrummet och batterierna ar urladdade. sa jag orkar helt enkelt inte. jag ar iof fortfarande lika snygg, kanske en aning hetare men de beror mest pa att jag trivs med omgivningen och utstralar darmed lycka.
haha fy vad jag fular mig, yeah!

jag har iaf lyckats gora bra grejjer har nere. bla lart hollandarna saga "ga och hang dig, jag gar och hanger mig, ja gar och dor, jag dor" varav de generosa javlarna har lart mig "leta reda pa ett fonster" , som jag min blondin trodde de menade att de va varmt, men tydligen sa ska man hoppa ut genom det med .. haha det ar kaaaaarlek.

sara ar har o hanger. asmys lyckades tydligen fa bade hon o anton o rojja med oss pa dansgolvet, oja t.o.m jag dansar som en galning har nere. om jag inte festar , dansar, barar, clubbar eller pluggar sa leker jag antingen turist, upptacker fler bankomater eller planerar framtiden.

om 14 dagar sa ar jag gammal, tonaren ar da forbi och jag kommer sakert fa gratt har och rynkorna kommer tradas fram.... :/ men jag ar godtrogen och sitter spant och ser fram mot ett forhoppningsvist lyckat ar som 20 aring. pricken over i:t vore om jag fick besok av min isafall fodelsedagstarta.
men, jag brukar inte ha tur. sa det slutar val att jag blir besviken och far sova ensam den natten, for NEJ det gar inte att hitta en pontensionell spansk heting. ja lovar att ja verkligen har forsokt. men jag lyckas jamt hitta fel. tror det ar for att ja inte vill alls. sa antingen eller :)  kom hit och lek med mig!

catwalk ar en stor och harlig clubb, forsokte fa bra bilder over folkmassan, tror ja lyckades och kommer darfor att fa manga avundsjuka sverigebor att langta till barca. ar aven helt foralskad i dancatoria pa berget tibidabo.. underbar club. manga dansgolv, stora uteterasser och supertrevliga o sota manniskor.
vi har varat lilla tjejgang och aven varat partygang, ar val ett knippe nara vanner pa 15-20 pers typ.
kanns som jag kannt de flesta sedan innan, trots att jag bara bott har i 3 veckor nu.

barca ar stranden pa helgerna, shoppa pa dagarna efter skolan festa skoldagar som helger och traffa fler nya underbara manniskor. intrycken och utseendet ar fantastika/t hoppas allt lyckas fastna och ha kvar sin skonhet pa bilderna. som sagt 3 veckor done, 10 to go.

mi guapo caliente, te echo de meno.

svensk afton imorrn, ja ska gora kottbullar potatis o brunsas, sara tog med lingon. sander, hollandaren har fyllt ar sa vi ska ha kalas o dra ut pa foamparty pa BKN, festivalen har borjat och vi ar lediga fran skolan pa mandag. kan de bli battre?


dagens apprapa:
ja ska skarpa mig med skrivandet. har fatt lusten tillbaks.


Kommentarer
Postat av: AJDAHOOOOOOOOOE

ahh igår vart de fest som fan. hoss hon sanna du vet? lindas sambos brorsas brud.. haha.
men de va iallafall skit kul. kände mig dock jävligt liten när det gick upp för alla att jag bara va 19. 24 hade dom gissat på, minst. fy faan.
hitta massa mysiga. men ingen är lika mysig som du.
snart kommer jag älskling, saknar dig så jag kan dööö!

bejb.. måste prata med dig nu.
uusch, du måste höra av dig när du är på msn eller nåt nu. de är viktigt stumpan.

älskar dig, min allra bästa vän.

2006-09-24 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback