oh, sa vare ett gladje rop

otroligt bakis. provet ar gjort och festandet ar igang. dagarna forsvinner och finns massa ja maste gora.
ar faktiskt oehort glad for tillfallet, vart de i 2 dar nu. kanns otroligt skont. festade med hollandarna igar.
riktigt kul. roliga typer det dar >D dansa mest hela tiden. sa harligt att alla dansar. haha
ja sander emelie joyce hillachin stephani o ramko eller natt sant. hahaha lustiga namn. sander forsokte fa upp mig o dansa vid strippstangen. men herregud nej, jag har blivit forstandigare o fegare med aren i guess. hahaha .. sota bilder hann Em ta me sin kamera iaf sa de blir kul att ha ett minne darifran.


sanders sista kvall me ganget imorrn. usch kommer bli sorgligt farval. mitt lilla lammkott ska hem :/
han kommer bli jattesaknad av mig o Em!!

mamma ska forsoka komma tors eller freda nasta vecka. vi ska shoppa!! behover jag, finns massor ja vill haaa .. hehe :) sen blire hem till mina lkpg sotnosar.

ta hand om er dar borta sa forsoker ja ta hand om mig. FILMJOLK behover jag. har dem inte det i detta landet? min mage mar inte bra. haha spytt o grejjer idag. bakisheten eller dalig ost. vet inte riktigt vilket.
kan oxa bero pa att sander kom in i morse efter att ha latit mig sova 2 timmar o borja sjunga o forsoka fa upp mig. oh, mindre saker kan ge en migran!..

dagens apprapa: japp pratat med karln nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback