oh, borjar narma sig slutet.

okej , nu har han akt hem. saknar han redan, men han lar sovit underbart denna natt i sin egna sang som han langtat sa mkt efter :) ligger o sniffar pa tiger o skrattar at puss bilderna han tagit pa sig sjalv.
finns ingen har som kan mata sig med dig baby, sa ja kan nog bara sakna o langta!

fick reda pa en nyhet som skulle gjort mig sa glad att ja skulle dansat lyckodansen om den kom for en manad sen. idag ar den inte till lika stor gladje, snarare bekymmer. men det ar ju inget att tanka pa forren jag kommer hem. kommer bli underbart i vilket fall tror ja :)

slutord:
2 veckor o 6dagar kvar. nu ere SKOLA och party for sista slanten.

Kommentarer
Postat av: ida

snart kommer du hem.
& då är allt som vanligt igen.
tack så mkt.

2006-11-15 @ 10:57:53
Postat av: ida

för jag saknar dig så det gör ont & jag älskar dig minst lika mkt

2006-11-15 @ 10:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback