oh, lite för kelsjuk kanske?!

jovarse, läste bloggen ja plintat ner i lördas natt/söndags morse. sött att ja var så kelsjuk.
men ja väljer nog att ta bort den, va visst lite för het på en karl för att den ska bli kvar.

haha ja o lis va vilda den natten.  sjukt bra humör dock :)
men ingen funderar starkt på att hålla mig nykter fram till lördag.
kommer bli mkt alkohol framöver, stackars lever :/

börja cykla till skolan idag! ska bara sno en ventil från nån annan cykel, hihi
no more buss iaf?!  usch, kommer bli sega mornar :o
mm btw, matteBn pågår för fullt just nu. FY madeleine som skolkar!
Takida den 26/5 då , snart som fan. bilar ner me fred johnny tomma o bengan.
haha fan så najs :) ut på takida på fredan, o hemma o grilla hos mamma på lördan.
skönt att åka iväg till mamma i de här vädret. sjötorp är SÅ fint på sommarn!

4 svenska prov och 5 inlämningar i veckan. shiet-..
men student snart, o har ja inte fixat biffen innan dess kommer ja aldrig göra det!


And well, I'm not the one who acted like a hoe
Why must I be the one who has to know?
I'm not the one who messed up big time
So spare me the details, if you don't mind

The Offspring - Spare me the details.


dagens appråpå: hm, när ska min lön komma in på kontot då? hurryburry!



Kommentarer
Postat av: Poya

hihi. Kelsjuk? E du en liten kramistjej? Det finns fan inget mysigare. KRAMAS o mysa!!!!!!! Screw pussar, screw kyssar, screw sex... nä ok, d sista kanske jag tar tillbax, men ärligt finns inte mkt som e mysigare än kramar... så d så.

Grattis till dej om du e en kramtjej...

2006-05-28 @ 22:13:26
Postat av: Olof

Puss o kram o grattis... Jag gillar de fina rosa färgerna ;) dom påmminner mig om i går du vet :D Den påminner mig om min butplug så att säga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback