oh, u still have me, like a bird in chains.

du har mig. som en fågel i en bur.
jag vill så gärna flyga iväg. men gallret håller mig fast.
vill inte att du ska ha mig. ge mig din hand och jag tar den.
jag är fast i mina känslor.


jag trivdes som fisken i vattnet igår.
kände mig superfin i klänning o kunde inte sluta le :)
hel lyckad kväll.
stort plus till sandy för att hon fyller år  ibland, hihi.
bästis, idahoe, emmie, stumpan, marie ni gjorde att dagen fick extra glans!

förbjuden åtrå. he still make me go crazy.
jag lever igen


jag har nog fått min sommars första myggbett. fy hoppas de inte suger lika bra här som i kos :p
dagen till ära har varit dövarm. typ 39 grader i köket, mm ja jobbade heela dagen.  superbakis imorse med. men de va för varmt för att folk skulle komma in, så svettades och åt. aa de va min dag de!
har kollat upp barcelona resan nu.
åker förmodligen i mitten av augusti. och kommer hem i september. min kos nostalgi är stor. så stor att det inte går en dag utan att hjärtat värker. men nya vänner och nya upptäckter/äventyr i barcelona får göra bot åtminstone så ja klarar sommarn:)

brännbollsturnering imorrn,
sweet seventis again. roligt värre, tråkigt att ja måste upp om 5h bara :/
sen blire plugga på peddan, fixa sista betygen.
hemsk o dålig person som ja är så har ja inte träffat kusins bebis än. så imorron får ja helt enkelt se till att fixa det. fy så spännande att se det lilla liv hon skapat.

tisda ska ja till skolan o göra prov på morronen, sen te hamlet & jobba lunchen. kvällen e bokad på tvättid! borde även storstäda lyan med tanke på framtida förfester och efterfester i veckan:)

sen e ju grejjen den att min studentklänning skulle vara klar på tisdagen.  så måste ju ge sömmerskan tid med mig både på måndagen o tisdagen. good luck madeleine ;D

onsdagen blire plugga  sista provet tror ja? sen norrköping o klippa mig/ nagelsalongen med flickorna, weeii! helmysdag i norrkan med alfred/marie! kvällen går ryktet om platens?! låter ju supermys!

torsdag middag i skolan, klä vagnen och?! sova tidigt :p

fredag student. .. fy så snabbt tiden kommer gå. var tvungen att skriva ner planerna nånstans, känns som om huvudet sprängs snart för att man ska hålla koll på alltalltallt!!!

vi är för omständiga för varandra. du är min jämnlike. usted, yo, y el verano?  skam den som ger sig :)
nångång kommer vi komma överens. och det kommer bli för bra då. det är nog där rädslan ligger.

dagens appråpå:  hann gråta lite. hann se slutet av titanic.  tror fortfarande vi kommer gifta oss!

Kommentarer
Postat av: Poya

Hej!

Vill klargöra en sak. Olof o Daniel har jag inte den blekaste om vilka d e. Om vi har samma adress så e d nå fel på den här sidan. USCH! Plus att den ena av dem länkar till nån sida som jag inte har nån aning om vad det är o som inte har minsta lilla koppling till mej... hihi

Förresten så tycker jag du e dum... Om du känner dej fin och är fin i klänning, varför delar du inte med dej av dej själv för oss dödliga? Så vi får se det fina i dej? Jag vet att jag gärna hade velat se...

För övrigt tycker jag att en poya blogg e precis vad du bör starta o skriva... jag skulle iaf inte ha nåt emot det. Jag gillar uppmärksamhet ska du veta...

BassHunter e fortfarande lika bra och Agnes fortfarande snyggast... nä VACKRAST i hela Sverige!!!

Måste byta msn nån dag... tycker d e drygt att logga in på varandras blogg för att hålla sig uppdaterade om varandra...

Ta hand om dej din lilla nattuggla...

Puss

Postat av: Poya

Lilla gumman. Tro mej. Uppmärksamhet kan man ALDRIG få nog utav. iaf inte jag. Så snälla uppmärksamma mej. Ge mej massa bekräftelse... Det är ju hur underbart som helst ju =P

Hahahaha.... om jag får säga det själv så har du sagt årets roligaste o bästa kommentar. Det där med att jag inte har så många kompisar me tanke på mina preferencer (som bass hunter o agnes). Det var hur kul som helst. Jag garva ihjäl mej som fan. Du kanske har rätt... vad vet jag? Va snällt att du vill va min vän iaf. Jag vill gärna att du e min vän. Du e söt du!

O näää, jag tänker inte tjata på nån som inte vill. Jag vill inte ha din msn längre. Vill du inte så vill du inte. Ingen mening me att vara "påig"...

Bäst för dej att det kommer upp ett kort på dej... jag vill ju se dej när du e superfin i din klänning. SÅ d så! Annars blir jag arg o kanske säger upp vår fina o långvariga vänskap. Man vet aldrig.

Jag mår skitbra igen. Bra va?

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

2006-06-14 @ 16:40:16
URL: http://poya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback