oh, studentens lyckliga dagar...

Studenten! superlyckad dag!!!
kusin va en ängel som hjälpte mig med håret, gentjänst anytime!
klänning och glamourklädd. kände mig som en prinsessa.
glädje gratulationer och komplimanger flödade hela dagen.
champagne frukost, firande i ishallen, utspringet, åka studentvagnen, släkt&vänner hos mormor, middag med klassen på hamlet.

utgången:

firande me vänner & arbetskamrater på hamlet. bondkapellet kom o spelade (orkester) värsta draget.
alkohol flödade och de fick mig att ladda upp energin igen.  underbar arbetsplats ja har!
sen vare att träffa mer studenter , mingla runt på alla krogar, göra av med pengar, och mer alkohol!
sis offrade sin kväll helt i min vilja! taaaaaaaaaaaack, du e bäst!
platå bk och platens. överallt och ingenstans. hade såå kul, verkligen! men blev till att skippa efterfest.
madeleine ramlade in i lägenheten, blev rörd av studentskylten, alla blommor o gossedjur champagne osv som var på baren och bordet, alla presenter, mammas uppställning på de hela gjorde mig för glad. (hur skulle ja nånsin klarat mig utan mamma?)  fyllekäka exotisk planka o potatisgratäng, hällde i sig en liter mineralvatten, sen efter att varit vaken 24h i sträck dog hon i sängen :p
tack alla mina söta vänner och släkt osv som firade mig igår, ni är värda guld och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, dan kunde inte blivit bättre :)


"hur gick det med allt du skulle göra i förra bloggen då madeleine?"

joo.. brännbollsturneringen va het, vi kom trea! imponerande, duktiga alla var!
esmeraldas lilla leandro är typ sötast i världen. ja ska lätt va barnvakt så ofta ja kan. denna underbara lilla varelse kommer ja aldrig sluta besöka. esmeralda är värd stor eloge för att hon klarar allt så bra :)
sömmerskan lyckades fixa klar klänningen, stressade ihjäl mig sista minuten med köp av skor osv!
naglar och hår i norrköping, fina as hell blev vi :)  ninas klassflickor förfestade hos mig. platens va skoj, förfest till studenten typ!  natten blev ju inte sämre för att ja fick hem heting heller :p  fy så söt!
föörbakis middag i skolan på torsdan, norrkan med mamma, sverige vann över paraguay  och ja hade bara sovit typ 2h natten innan så ja va död. otroligt att ja klarade min 24h student efter bara 5h sömn på 48h.. min kropp är sliiiten nu, ge mig massage sa ja :)

Jena , Tomma, Robin söt  era hyllningar värmer , otroligt att du kom ihåg mig trots hultsfred tomma.
älskar er bäästisar , det vet ni <3

filmkväll senare lr nått? orkar inte ens tänka på planer än ;D

dagens appårå: u´r mine, riding high like an airoplain...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback