oh, öland midsommar!

fy nästan lite "slå linjal över fingrarna" på mig nu. de kan ju inte gå en vecka mellan inläggen, ja vet :/
men de har iaf vart en bra vecka :)

mitt fulla schema på jobbet började förra veckan, så upptagen va ja :) , hade marie & tejja som inneboende mellan ons-fre. supermysigt. tejja är nog universums underbaraste vovve. jag blev kär totalt. skulle vilja ha henne för alltid om det vore möjligt , men så är nog inte fallet :/  en pitbull, grå med vita fläckar.  supermysig flicka som krävde massa närhet och inte tyckte om att sova själv  , saknad :(
marie jobbade eftermidda och jag kväll, så vi sprang om varann hela tiden. men härligt att komma hem med matlådor till några som väntade hemma. och för att inte tala om vinkvällarna gumman. haha de var guld värda.

midsommar närmade sig väldigt fort. torsdag kväll fick vi panik, och bestämde att vi drar fan till öland.
efter många om och men satt vi i maries bil med freddy som förare på fredag eftermiddagen :)
vännerna som redan var där ringde och stressade på våran bilfärd, hihi
gick snabbt att komma till stadga och träffa alla vänner (tror ja , minnet e på semester därifrån:p)
minns iaf att jag träffade heting, som fick mig att va lite vild and crazy, men hur svårt ere inte att säga nej till de där stora bruna ögonen?  -fan vad svag jag är då :p
diggade trance tältet, sköna som tagit med sig all dess shiet :) hängde en del me eriksöt och yrade, letade efter heting tillsammans iomed att han däckat nånstans :o
norrköpingsborna var vilda de, totalpajjade bilen? haha , träffade robin alias niprone som rappade live för oss, vackra ögon och förälskad i marie (vilket inte gick såbra ,.. haha)
spriten flödade, matchen SÖG, alex sparkade ner rudolf johan göran-bengt.. (stackarn) föör internt!
umeå borna, våra kära grannar, roliga typer som tyckte om att smyg fota :p haha min nya "vän" som hade för stor näsa men inte kunde låta bli att värma sig med mig.
stranden, musiken, bilen, vännerna och stämmningen. midsommar på öland är nu en tradition!
allmänt så slutade det med att ja fick 3 myggbett, alla på högra skinkan. (haha?)
blåsa på lilltån, AJ mm stackars fötter, barfota olika skor osv. måste nog ta hand lite om dem :)
ont i varje kroppsdel, speciellt på ryggen, med tanke på blåmärkena jag har där. (haha FY ditt fel bejb)


and I´d give up forever to touch you
cause I know that u feel me somehow
you´re the closest to heaven that I´ll never be
and I dont want to go home right know

and all I can taste is this moment
and all I can breath is your life
and sooner or later it´s over..
I just dont want to miss you to night

enda sedan jag såg filmen har den gått om och om igen i mina ögon, mest spelad just nu på mitt musikprogram, kan bara inte släppa den. Men tillägga att jag inte är kär (än) , klart jag tycker om han. men det är sommar och alla vill leva på sommarn :) men min pax , så klart jag blir svartis :$
when everything is made to be broken, I just want you to know who I am.

idahoe kommer hem imorrn, fy vad ja har saknat. massa o prata om nu ju :p
bestämde me matte o erik att vi skulle ta o festa till det då, men killar och komma ihåg sånt?! :)
får se hur vi gör snuttan. brun och fin kommer du va iaf *grymt avis*

alfred, du får alltid komma hit om du behöver kramas, det vet du.
 jag finns här. i med och motgångar.



dagens appråpå: nepp, saknar öland och all dess bravader.btw buttons är sjukt het just nu :)


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback