oh, es usted un latino?

haha va bara tvungen, fann den på min vän sandys sida :) och den stämmer ju såväl, men med tanke på att ja är HALV så stämmer inte allt som tur är , men de finns 2-3 stycken som verkligen e helt jag ;D
mina vänner märker nog vilka som stämmer.. haha

17 bevis på att du är en Latina/Latino!

1- Har du nånsin blivit slagen av en "Chancleta"?
2- Har du varit rädd för "el kuko" hela din uppväxt?
3- Har folk bett dig o inte skrika när du bara pratar normalt?
4- Använder du dina läppar för att peka på nånting?
5- Kallar du frukostflingor för "con fleys"?
6- Skriker din mamma allt vad hon har när maten är klar, fast ni bor i en etta?
7- Dansar du merengue, salsa eller cumbia när det inte ens finns nån musik?
8- Använder du "margarina" istället för olivolja, o ändå inte hajjar varför din röv bara växer?
9- Har du minst 30 kusiner som jobbar som städare eller på McDonalds, förutom Loco Julio som sitter inne?
10- Åker du i en personbil för 5 passagerare, ni är sju o ni ropar fortfarande "subanse nomá, todavia caben!!"?
11- Tvättar din mamma fortfarande dina kläder fast du är 25?
12- Kallar du alla blonda för "Gringos", alla mörka för "negritos" o alla asiater för "Chinos" eller "Chinitos"? Och livsmedels butiken heter "el turko"?
13- Heter dina idoler "El Chapulin colorado" eller "Cantiflas"?
14- Kommer du alltid två timmar försent överallt o kallar det för "hora Chilena"?
15- Är du sämst på att hålla hemligheter o när du får reda på en hemlis så skyller du på att "el pajarito me contó"??
16- Har du ett förnamn, fyra mellan namn o två efternamn?
17- Pratar du med händerna?
Har du svarat JA på allt? GRATTIS, Du tillhör världens bästa folkslag!

*******

sjukt trist att studenten är över, ja vill göra om?
göra omomomomomomom ;D
äventyr inatt, haha picnic på gatan, polisförföljda till braskens och hypernojjiga hela stångåvägen :p
i have always fun with u hun!  dags att börja träffas oftare :)

fika med sis,   madeleine ska orka ta sig in till stan, hon vill sova? :/
vinish med alfred senare? lite mys kan behövas,  lite tjejsnack och planering. sånt är alltid hett.
sist men inte minst hoppas ja att heting har tid med mig :)

mitt sommarlov tar slut imorrn, då börjar jobbet :/ , men tur att det är på kvällen :D:D
MIDSOMMAR? ångest osv. ja vill ju rymma iväg. vem rymmer iväg med mig? usch deprimerande om ja inte kommer iväg nånstans, stuck in lkpg... fyyy


dagens appråpå:: brorsan är seg på att skicka studentbilderna, de kommer :)

*************
UPPDATERING!!!

blev storan med sis, öl!
ägnade nyss 10 min åt att skriva ett totaldeppigt inlägg över allt och inget :)
men ja ändrade mig genast. varför ens ta upp sånt som inte är värt att ta upp?
jag är singel, solen skiner och sommarens lekar har precis börjat.
bara midsommar blir lyckat så lovar jag att le :)
grr, sjukt mkt hetingar ute bara man öppnar ögonen!

jag vill inte ha nån som inte vill ha mig, lär dig det ;D

dagens appråpå 2: It´s ur lost, nu ere vin som gäller :)




Kommentarer
Postat av: Poya

Hej Hej!

Grattis på studenten. Va kul att DIN dag blev så lyckad o att allt slutade väl. Det unnar jag dej. Fast dumma dej som ännu inte svarat mej. Blir ju ledsen. Räknar ju med att iaf du skriver nån liten kommentar till mej så jag har nåt att läsa. Nåt att skratta åt liksom... hihi

Men jag e ganska förlåtande så d e väl lugnt... Du har ju ändå haft mkt att stå i...

hihi

Puuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback