oh, b-b-b-baby say something we never gonna forget.

sovandes
ÖÖÖÖland, fick rött kort av umeå killarna för att ja däcka i bilen en sväng :p


fy dagarna bara försvinner när man jobbar. jag vill åka på semester, åka och slappa i ett främmande land. hett och oskyldigt.. så jag slipper vara såhär blek iaf !!

hm kommer inte ihåg allt ja gjort, men kan försöka iaf!
va bla på platens i onsdags. fy så full man kan bli.. arg på heting och less på livet. men idahoe tog hand om mig och såg till så att ja somnade tätt intill henne iaf. bra skit, nära att ja däcka i busshållplatsen. "ja ser en arg chilenare med svarta ögon som har dödat en katt"  "förstår inte hur du kan bete dig som en tönt, jag lär ringa dig imorrn. HEJDÅ!" haha fy. 
då är det nog förståeligt att jag mådde ruskigt dåligt på torsdagen... låg i sängen 5 på eftermiddagen fortfarande och tyckte att sängen gungade :s .. men bra som jag är infann ja mig på jobbet vid 6 endå :)
ringde sedan heting och frågade om han ville ha sällskap. behövde lite mys kände ja :$
fin lägenhet , trots alla flyttkartonger osv .. film o tvspel, haha härligt, även fast ja ville döda han under tvspelet. agerade flyttkarl på morgonen,  trötta som as försökte vi iaf? :) , sprang sedan därifrån innan hans mamma hunnit kommit, fräsh osv haha!

myyys med flickorna på fredagen. hade tacos,vin,filmkväll med idahoe fennie och emmie! massa svullande av tacos, en aning för lite vin (var för mätta) men skratt till "varannan vecka" och tusen tårar till dagboken, vi tröttnar nog aldrig på den filmen!
-han är aslik gamla A1, i sättet och utseendet och beteéndet. så det så :p

vin på min balkong har ja o idahoe gjort till tradition. hamnade även där sent på lördan. förfest hos lis, mysigt med gamla polersen, länge sedan man träffade dem nu ju! utgång? ähm
madeleine fd. vip gratis inträde osv på gulan är numera madeleine portad.  HAHA .. mg?!
what ever... blev inge platens heller, idahoe för liten stackars.:p  hamnade på 55an.
men slutade rätt roligt endå!  träffade både gammla och nya vänner ;)


jag jobbar tisd onsd torsd eftermidda/kväll till natten. sen lördag lunch till kväll och söndag heldag.
jag är sliten, även att ja jobbar 5h i veckan så hinner jag med allt annat ja ska hinna med me, livet är hårt.
skulle igentligen hört av mig till heting igår, han var skyldig att träffas, haha .. men ja palla inte ens det.
då är ja seg kan ja lova!

såklart att jag är förändrad. han har ju fortfarande mitt hjärta och min själ, saknar mitt leende för han. saknar att drunkna i hans ögon, saknar hans omfamning och hans sätt att bry sig. saknar allt med den karln och kommer alltid göra det. han är o kommer alltid vara min största kärlek.
så nej ja tänker inte kära ner mig i nån annan , speciellt inte nån pundare som inte är bra för mig, ska verkligen försöka alfred! , ....men om han slutar punda och blir bra för mig då?  fy nej, jag ska inte ens tänka tanken. men behöver han just nu, bara närheten?!

dagens appråpå : tvättid, stordisk och storstädning, ner o köpa medel osv  .. fan palla skiten ass!  jag vill bara sova på min leeediga dag :/



********************************


okej kommer nog bli ett ruskigt långt inlägg, men fick känslan av att skriva såhär mitt i natten.
hämta nyss sista tvätten ja glömt i torkrummet. tur att ingen hade tur efter mig säger ja bara :)
oehört slapp dag, behövligt. slängt tomglas och handlat, enda ja gjort utanför lägenheten.
angel va förbi och lämnade sexleksakerna och ja blev fattigare :) marie o pantea va förbi för att bränna cd och säga hejdå inför deras alanya resa. *massa avundsjuk*  får härlig nostalgi från resorna med tjejerna i spanien, cdn på stranden vi flickor i en rad toppless. sjuka bilder och fest varje natt. så borde livet vara igentligen, träffar massa nya roliga bekantskaper, några man träffar igen och några inte.

livet är nog igentligen som en lott. ju mer man tar ju mer chanser har man att vinna. men vissa får ju vinsten direkt, och vissa vinner aldrig. har typ lärt mig procenträkna sannolikhet. men det var nog de värsta ja gjort i matten. för i mitt liv så är allt sannolikt :)

tycker om att när ja tänker på dig riktigt riktigt mkt , då dyker du upp och påminner mig om din existens.
hade chansen att träffa dig idag. men vill inte, vågar inte. rädd att alla minnen som jag kommer kännas vid tär för mkt på mig. bättre att ha dig såhär. långt bak i huvet, som fint minne och hopp om fortsatt framtid, när vi är äldre och visare :) de sägs ju att den största kärleken är den man hittar tillbaka till och gifter sig med.. så småningom, och va jag vet så har ja all tid i världen , inge stress här inte :p


idahoe ska göra slingor på mig imorrn, massa blonda. min sommarhårfärg, när madeleine gör slingor , ja då är de sommar kan ja lova :) synd bara att hon inte kommer vara sådär brun som hon borde vara :p
sola sig lite imorrn kanske? om man har tid.. testa o gå upp tidigt och lägga mig i morgonsolen på balkongen kanske.. men bara kanske.

det är så enkelt att göra en människa glad. att beröra nån i hjärtat. bara ge ett leende, ge en komplimang t.o.m en menande blick kan stärka en så mkt.  serverade en familj häromdagen, hade det superstressigt iomed att de kom typ 6bord sammtidigt. och alla skulle ha service på en gång. jag som slappat för fullt innan fick sätta spärren på högsta farten. men en av de där små flickorna i den där familjen kollade på mig när jag gav henne sin mat och sa : gud vad du är duktig. du kan verkligen det här, du är bäst.
lilla flickan måste varit kanske 8 år, men sa det så allvarligt och log mot mig att hjärtat högg till.
även en äldre flicka, samma dag i min ålder kom fram och gav mig en 20:a och sa : ja vill att du tar den här, men ja vägrade jag hade ju inte gett dem den fulla service de förtjänade. så jag hade verkligen inte gjort mig förtjänt av nån dricks. men hon insisterade och sa att maten blivit underbar och att jag var jättetrevlig, och att de hade bråttom till hunden, därför de skyndade iväg, inte att de varit jag som kommit försent. vi småpratade en snabbis och skrattade tillsammans sen gick hon och hennes pojkvän.
och jag log. sista gästerna, härlig arbetsdag. grymt tacksam över att det finns sådant folk. folk som bryr sig om andra, som vågar ge det där lilla extra till folk de inte ens känner. menar då inte pengar utan sin omtänksamhet, lixom offrar tid att glädja en annan person.  kan inte mer än berömma sådana personer.

tycker om att vara ensam ibland, för 3 år sedan skulle ja skrattat om nån sa att ja skulle tycka det nu.
jag har alltid varit social. vännerna har alltid gått före allt. så är det fortfarande, men jag har sakta och säkert lärt mig att uppskatta ensamheten.  har nog mkt med att göra att jag börjat trivas riktigt, min lägenhet är mitt näste. mitt skydd och min trygghet :) vet att känner jag mig för ensam finns alla ett telefonsamtal bort. och behöver ja va själv är det bara att vänligt tacka nej till sällskap och andas frihet i lyan :)

nemo bejbi

Har nog skrivit detta inlägg under 2 dar nu typ så vet inte om tidsuppfattningen cepar till det , men endå, sitter iaf här nu med VÄRLDENS sötaste vovve, nemo som ja är hundvakt åt. riktigt myyys!
jobb nu, hejpa!

dagens appråpå2
: jag ser fan fram emot platens på onsdag. är på humör för musik och glada ansikten.
kanske dansa tango med nån med, who knows! livet består nästan bara av överraskningar har ja lärt mig:) nattinatti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback