oh, feliz año nuevo and so on..

enkronor över hela lägenheten . find a penny and pick it up,and all the day you'll have good luck. fan vilken tur ja måste ha.

nyårsmiddan blev hos mig, tacos. ooh så gott.
lungt till en början me , ja nina freddy joppe lis monka marie, joppe stod för underhållningen!
folket begav sig till jocke för att träffa mer nära/kära.
ja o nina kom på efterkälken. snappsandet gick nog lite för fort.
minnesluckorna börjar komma därefter. sjuka kort, ja o nina ur alla möjliga vrår o vinklar.
massa folk hos jocke, trevligt. som sagt, minns inte alla. men de ja minns va trevligt.
nina o marie drog te stan innan tolvslaget.
vi stannade kvar bland våra vänner.
..såg ja några fyrverkerier?!, kommer ihåg champangen iaf ,, hmm*
kramar gånger tusen o fina bilder *not* haha ..
talin hittade min kamera i snön, ja är nog ingen ansvarsfull person?
*inte när de gäller mobilen heller kommer ja återkomma till*

then we went to the city. oh no, full madde i stan. inte bra?
en hel timma e typ borta från minnet där.
ringde nina, hon va borttappad typ sa hon, men de försvann från minnet.
massa kramkalas utanför platå där de flesta av vännerna höll hus.
frös sönder fötterna?
aj i nageln på hakepi. slösade tid me robin o emme där tydligen :s
träffade nån ja inte borde träffat. .....oh no, har ja pajjat allt nu?
lis fixa bandet på klänningen. men kan inte lyckas komma ihåg vem som pajjat.
vi skulle till marie på ribban,..men vi flög in på gulan, klockan måste vart efter 2
antingen va minnet paj eller så vare av gammal vana.
hällde i oss mer alkohol, maj gåd att ja aldrig får nog?
träffa massa mer folk , massa mer kramar.
vet inte hur de kom sig, men de blev tydligen mer än kramar med.
ja fastna hos en karl, tiden gick. va tydligen där till 4, stänger de inte 3 :s
kebabbaren, åt ja? :s vi tror inte de. sen stängde de... förbi jonas, varför? hämta dumleklubbor kanske? HAHA
sen drog vi 4 hem till mig. lis skulle köra spel vid 5-6 på morronen. så jonas o hon försökte engagera sig.
samtliga åt dumleklubbor för fullt. blev nog lite för mkt hångel för min del, så vi fick inte va med i spelet.
tur att vi va hos mig så att ja o han fick sängen ;D lis o jonas trängdes i en soffa. hihihi

ja va verkligen tvungen att kramas lite för kärleksfullt me han bland folk.
han som ja blivit varnad för sedan ja vetat vem han va. haha
han som ger sig på allt som har fitta.
besvikelse för han att ja bara va ute efter mys ;)


upptäckte att min mobil va borta :o känndes sjukt att höra nån annan svara på sin egen mobil.
ja hade tydligen lånat ut mobilen till nån vid kebabbaren, o sen hade ja lämnat henne.
så hon va snäll nog o tog med sig den hem. så de va bara för mig att ta mig till ryd o hämta den.
otroligt att de finns sånna underbara människor som inte passar på att sno mobilen. tack!

okej, ja har typ legat inne sedan nyår. kännt mig bakis varje da. blev nog för hårt.
ska ta de lugnt med alkoholen efter sönda, ska börja träna me flickorna då ;)

fast. platens tomorrow? ja o nina har ju kvar lite av tequilan iaf. o den kan ju inte stå fööör länge=)
säälen snart. lär bli farligt, . pistarna,skidorna,karlarna,afterskin,bastun,massasnöö,HC! ÄVENTYR,


hello 2oo6 undrar vilka hemligheter det kommer att bjudas på detta år...
känns mysko att ja lagt david bakom mig.. trodde ja aldrig ja skulle klara.
nytt år nya karlar ;D



dagens appråpå
: finaste på nyår var att nickan kom ihåg mig. min bästis kimberlys dotter. har inte träffat henne på evigheter. men hon kom ihåg mig.. oh så vacker och underbar flicka. tårarna flödade av lycka, aa ja e känslig, alkoholen gör mig ennu känsligare.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback