oh, kycklingen bränns

ok klockan är ett, och jag lagar kyckling? hungern har ingen nöd, eller hur lyder det?

whiskeymässan i fredags va fejnt. det roligaste me att vara bartender/servitris är nog alla man träffar.
helt sjukt vad trevligt men även otrevligt folk det finns.
fick höra dem konstigaste fyllehistorierna även att jag hade fint leende och att det va tur att ja va där även fast ja inte gillade whiskey!

lördan, stressfixade oss hos lis ,  trevlig förfest hos kimzan. -bejbi you and me!
vi va ruskigt heta hela gänget, bilder kommer senare!
ja&lis drog till gulan. gjorde succé , snyggast i stan!
träffa mitt nyårs ragg, han gick från karl till efterhängsen liten hund :)
finaste komplimangen kom från okänd på burgerking.
-du är vacker, -vah , neh ja e sextiotal har vart på temafest.
-det var ett sexigt sextiotal, önskar alla va sådär vackra.


oh , vissa killar vet hur man behandlar tjejer?!


efterfest hos lis, me nkpg pojkarna, haha träffa en kusinkusin? trevligt :p otten/palace på freda då i guess? träffa min söta msntönt, nervigt värre.


skiter i att vänta på att förkylningen ska bort nu. imorrn ska det tränas, o onsda torsda o freda. jag ska bli av med extra kilona snaaart.



dagens appråpå: mkt som rör sig  i mitt huvud just nu, men orkar inte filosofera idag. bigbrother väntar.
over and out.


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha... tack för upplysningen :P /äl

Postat av: Poya

Eftersom Chris läser din blogg o dina inlägg kan jag passa på att be om ursäkt för att jag kallade honom för tönt. Lika bra att ta det här ;)

Sådär...

Hej Madeleine!

Har lovat mej själv att inte skriva en roman denna gång, trots att du inte va så mycket sämre på att "författa" i min blogg =P

Appropå Skara debatten så ber jag om ursäkt för internarna som förekommer, du får ha överseende med det. Hoppas du klarar dej.

O helgen min va lugn o fin, hade en kompis över som hälsa på så vi hade bara kanonfint.

Hehe, Tror att gamle chris har rätt. Har blivit som en liten chatt det här. Smart affärsidé kanske skulle vara att lansera den här "sajten" för allmänheten o börja dra in storkovan? Va säger du?
Då kanske vi kan döpa om "minadagligabekymmer" till nåt mer "chat-anpassat" som "singel-o-sökande"... Va säger du? Sen delar vi 50/50 o lever värsta rika livet med somrar på rivieran o vintrar i alperna.

Fan vart en roman ändå... Jag avgår! Förlåt!

Puss

2006-02-07 @ 20:45:58
URL: http://poya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback