oh, bakisyratotalt

roligaste kvällen på länge igår. helt sjukt.. ja förstår inte varför ja jämt blir så full :o
ruskigt glad var ja med. champangen, aaalways make me happy!
blev dock lite lessen nån gång där, men de behövde ja :) sluta med att ja drack mer. haha
ja o stumpan klara biffen, madde o lis sjukaste kombinationen!
u make me crazy girl!

haha har skrattat så ja gråtit, så mkt sjuka saker!

platens/ plaza(?) mm  fint, fatta dock inte va vi gjorde på plaza? haha , sjukt mkt folk på platens.
träffa en liten favorit med.  som ja hoppas kommer o myser med mig idag?!
,blir luungt, ska ju åka imorrn!
nina är sjuk så hon ska inte med längre.
måste bränna skivor o allt weeiii sääälen, here  I  cooome!!!

*haha bankomaten tog kastens kort. det var nog inte läge att skratta där :$ haha

*jag träffa en jobbarkompis, haha låna tydligen pengar av han, ja kommer bli mobbad:$

*får inte glömmas, fixade mina naglar igår med. hej franskmanikyr. riktigt heeeta as usual! *kär*


grannen över lyssnar på uggla, ja hör varje text han sjunger, sjukt va högt han måste ha, lr så är de sjukt lyhört. i vilket fall så kunde de säkert inte sova inatt :$ ja o lis hade efterfest me min granne, som ja aldrig sett förut... haha hitta henne utanför.  hahahahaha
vi funderade en sväng på att åka på efterfest i åbylund, va sjukt kelsugen. men han e fööör het. skulle nog ätit upp honom på en gång. o ja ville nog inte vakna upp där bakis :$
sen va de en annan som gjorde mig lessen, så ja dränkte sorgen i lis starka vin.
sen låg ja o snacka med tomma mellan 4-5 haha  vi fixar balen bejb!


portugisen. hetast, brunaste ögonen, sexigaste språket, bästa dansaren.
om ja endå vetat då att ja skulle få sova sj (eller me lis, det är inte samma sak)
då hade ju han lätt fått en tillfällig nattförbindelse. grrrrr , hoppas han hittar mig igen.

aja fick gå tillbaka 2 h senare när ja va mer nykter o ändra om lite. tillägg finns dock.


1. citat av lis "men neh, ja har ju hört att alla killar i sälen bara är sådana där snobbar som bara knullar en" ....  gumman? haha
2. ja hittade tändaren, i mitt superhemliga innefack. har nått svagt minne om att ja förklarade hur fantastiskt det var igår :S
3. MUGGEN FANNS KVAR :D folket kolla dock på mig när ja börja gräva i snöhögen:)
4. sötaste kusinen nånsin, visst ska man inte favoritsera, men hur kan ja undgå? sanna sweeeeet.
5. nu har grannen på "daddy cool" haha hoppas aldrig dem har sex. ja hör ju allt praktiskt taget.


dagens appråpå:

nu har ja bakis yrat totalt, se om ja hinner blogga nått mer innan sälen!

_'_'_'_'_'_'_''_'__'__''_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'__'_'_

change of plans, nina ska med. hon blir bara sjukare om hon är hemma. o hoppas att hon blir kvitt sjukheten fortare i sääälen. vi tar tåget till mamma imorrn, kommer bli lyckat.
ja ska bära min packning plus 14 heineken o 4 champange. smart madde.
nina ska kånka bräda o allt med. men de kommer  gå fint de där ;)

orkar itne åka till tomma ida, vill sova hemma sista natten. annars skulle vi peppat varann o gått på balträning imorrn bitti. men ja e för trött för de. tar de näst nästa gång istället fan ;D

lis vill ha me mig ut en sväng. men ja oooorkar inte. ville bara ha hit marcus och ha en skön myskväll.
men de e ju lyckat när han jobbar as tidigt på morronen o behöver sömn. hora oxå..
aja tar ju bara 10 min tillstan om ja ändrar mig, men ja ska hinna diska, packa, städa osv osv  innan ja somnar med. gl hf madde!

myst hos moster med mormor o kusinerna idag. fick vara slav åt lilla 2åriga sanna. hon svanka som en katt o njöt totalt av mitt ryggkliande. fick inte sluta en sekund utan att hon lyfte dig handen igen.
även fast ja inte är bäst på teckenspråk förstår vi varann fint.
hon är verkligen en liten ögonsten..
skönt att man fick kärlek av nån idag iaf :p

kryssning , kos gänget. kursen. 3-4 april? hoppas det går. fan så roligt isåfall! ska bli underbart att träffa alla.  man saknar varann mer än man trodde att man skulle göra. fan vilka fina människor!
det är kärlek!

dagens appråpå: melodifestivalen var i leksand. där finns det en helcharmig pojke, som ja tyvärr behandlat som bajs. min förlust. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback