oh, så börjar livet.

hittade en groda på hemvägen, trevligt sällskap. klappa lite på den, funderade på att ge den en puss för att se om det gömde sig en prins att älska där.
men den risken vågade jag inte ta, är för rädd för kärleken.

mitt liv är hektiskt och fyllt av äventyr. en del finns med på www.lkpgvip.se är skribent där och skriver om mina utgångar..

har anmält mig till en skola i barcelona nu
.. drar förmodligen den 3dje september.. en månad kvar. en ännu mer hektisk månad. hur ska ja hinna med allt på så kort tid?! ..

arbetsförmedlingen, socialen och nagelsalongen imorrn iaf.. borde nog sova nu då..

ett plus att ja börjat umgås med emelie igen, förstår inte hur jag klarat mig utan hennes smilegropar förut ;D

och emmie gumman, snart far du iväg.. vi får ha stort kramkalas innan, för sen syns vi ju inte förren jul..
du i härnösand och jag i barcelona. men så ska de va, man ska passa på att skaffa sig lite skinn under tårna så att säga innan man blir gammal och allt går i rutin ;)

kärlek

dagens appråpå:
friends are to die for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback