oh, inte många timmar kvar nu!

skrev halva detta inlägg igår, men de cepa sig, så mitt temperament fixade det inte. så ja sket it :)

men fixar de till nuform!

lustig är ja, har sånna här perioder, ibland skriver ja jätteofta, o ibland tar de veckor.
kanske ja skulle ta o hitta nått mellanting, men nej då MADELEINE ÄR ALLT LR INGET :P

mg, tuff onsdag :) nya skor + jacka, tack mamma :D
rolig praktikkväll på mitt jobb (mm låter fel det där, men de e ju både mitt jobb o min praktikplats)
satt på bardisken o reta antonainen, alltid lika kul, varpå han tvinga med mig ut o "bara ta en öl"
sen träffa vi fler av hans manliga bekanta o fastna på platens + att ölen flödade.
slutade med att ja va hemma strax efter fyra efter en helkväll, även hemfärd som hade små stopp där
livet filosoferades med en ciggarett och mig beundrandes dugg regnet :p thanks boys.
de här kommer nog farligt leda till att ja är inbjuden på deras partytisdagar. omg,körigt värre :p

sista biten gick ja dock själv. förbi solvändan fyra, förbi skogsdungen, förbi staketet..
alla karlar ja nånsin haft om hjärtat flöda förbi i tankarna, hur elak ja vart, blickarna ja fått, både på gott&ont, "madde ligger i en buske o mår inte bra" haha? älgen, och blicken i backspegeln.
fulla karln vi hämta upp med en vinflaska som tjata om korv. hans händer om mig, som jag förgäves försökte ta bort, ledsna blicken i backspegeln, arga blicken i backspegeln.
but remember: if i doesnt had hurt u, u wouldnt be this happy now!
ödet, mm allt är menat att bli som de blir, i sinom tid.


"När du står ensam kvar på tå o ytan inte går o nå, när du träffat botten. kom ihåg mig då, När du tagit första bästa tåg och gör vad som helst för en dialog När du står sist i kön Kom ihåg mig då, När vintern gömmer dina spår så att du inte hittar hem När du är vilsen i en vinternatt igen, När vinterisen ligger klar kom ihåg mig då.du står på toppen och tittar ner och det är ljust vart än du ser När du har vunnit Kom ihåg mig då, När du får spring i dina ben och jordens dragningskraft är klen När du är i luften Kom ihåg mig då, När våren öppnar sina dörrar och du tar den långa vägen hem o sitter på ute serveringen där vi satt igen, När det blir varma sommardar kom ihåg mig då.


Finns du kvar När varje dag känns likadan och när det skymmer över stan och när du drömmer,När du har varit i alla vrår och testat allt som går och när du tröttnat.
-Kom ihåg mig då Så finns du kvar Finns du kvar Så finns du kvar Här finns du kvar Finns du kvar Finns du kvar
<3"



mot alla odds så blir MALMÖ av. ja och alexandra reser IDAG.
har inte lyckats få tag på nina men de verkar på hennes skrift att hon inte ska med,bengan försöker med all sin makt o fixa nån som ska jobba åt henne på lörda. FÖR FAN harrysfolk ställ upp! bengan needs malmö :)
om några timmar sitter vi på bussen. maj gåd, känns som ja e kär lr nått, pirrar massor i kroppen :$
varit sjuk nervös i flera dar, kan ju lova att det inte var lätt att somna inatt :o, men allt verkar va i sin ordning.

nu är de bara väntan kvar..
underbart att träffa alla igen, niklas tobbe micke christian irre christoffer även nyvunna vänner
såsom luffarn polisen och fotbollsstrumpan. spännande tripp de här kommer bli.
henke och alan möter vi även i köpenhamn på lördagen (min dansk ja)
men de klarar ja inte av att tänka på nu, spricker av nervositet då lr nått!!
haha men om ja känner mig o alex rätt så kommer vi nog va fulla när vi går av bussen :p hahaha
om ja inte hör av mig innan ja åker så hörs vi i MALMÖ :D


missa såklart matmässan igår :/ fan va dålig ja känner mig. men man va tydligen tvungen att va 20 för att gå in i sprittälten, så ja missade inget :p haha hamnade på hamlet sedan istället, alltid lika trevligt. martins sista dag, usch tråkigt, är de ju jämt när nån slutar. han har jobbat där i urminnes tider tydligen. men men tur att de andra är kvar iaf.
diskuterade med en äldre man i baren igår anledningen till varför ja går på atkins, -för att ja tycker om mat,och inte vill banta för att få ner några extrakilon sammtidigt som ja tränar. blev mitt svar. hans första komentar va:

-dina former är propotionella, varför få bort nått som inte finns? du ska va glad som har sån kropp. haha

-tack, men ass jo, de finns allt här o där. säg nån som inte kan hitta onödiga kilon de inte tycker om, hur mkt ja än älskar min kropp så kände ja för de nu till sommarn. ja brukar göra de, de blir som en cirkel, ner på sommarn, upp på hösten.

-men va du än gör, se till att behålla din sexiga rumpa!!!

-haha? mg, den kommer alltid va stor, har nog att skylla på min chilenska släkt där!

..haha... gubbe som säger så. får gubbar säga så? okej söt kanske men inte sexig. OH no, backade ur baren igår, vågade inte vända mig om och gå, vet ju vad han tittar på :o haha blä obehagligt!!!!!
typ alla va förbi hamlet igår o snacka lite skit. hamlet folk är trevligt folk :D


dags att fixa mig, åka o hämta sis/lis presenter. sola i stan, förbi försäkringskassan & åka till sis/tvinga henne handla på systemet. om bara tvätten kunde torka på 2 röda? yeeeeejj!!


Dagens appråpå: mjo blir nog en del kort och en del skrivande efter denna resa kan ja tänka mig :) ÄVENTYR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback