oh, visentlig fakta!

hahahhaha, woligt vare.  platens för hela slanten igår.
började dagen med att stressa sönder mig med mamma på ikea o alla affärer därtill. shoppa loss på grejjer till inredningen! naajs som satan.

ändrign.
badrum : svart/rött . bara svarta o röda prylar där inne ass.
sovrum: rosa/svart . alla elektriska saker ska va svarta, vitt trä.
vardagsrum: brun/grått. svart. svart trä, grått elektriskt.

haha svårt o förklara. får ta kort nån gång ;)

fattas fortfarande bar, stor tv o hemma biosystem . men de hoppas vi är återgäldat efter vad tomten gett mig!
kung på hamlet. fick jobba själv, va bäst, fick 300 i dricks. DE E NAJS! barkillen&kocken ska lämna goda ord te chefen ;) de e ännu mer naajs.
sen söp ja ner mig på krogen me lis,marie,freddy,denny m.fl alla va nog ruskigt fulla. träffa även mer fyllon som jennifer o challe med flera. en värkligen lyckad kväll ass!

pjamasparty hos mig sen. ja lis denny o freddy , haha sjuka är vi totalt. imorse kom johnny o joina. har asgarvat hela dan,  gick ju inte så bra att sätta upp julgranen denny? o sen kom lis o pajja den ;D , matlganingen blev sådär. glömde tvätten. allt blev bajs! haha sjuuuuukt roligt var det iaf.

kom förbi 2 mysko gubbar nyss, som skulle sälja böcker..... riktigt mysko? tänk om dem gör inbrott eller nått sen :S ja e livrädd faktiskt . trängde sig på massor. jävla nötter. usch de skrämde mig. just för att de va tvugna att vara 2 stycken med, varför vara 2 stora killar? , eller en kille o en gubbe. den ena sa ju inget, den ena bara satt där helt psyk, kolla på datan o krejjer :/  fråga hur länge min praktik va o krejjer fråga den andra. tänk om ja kommer hem till en länsad lägenhet ikväll?? herregud. ja e rädd.

nu blir ja sen :/ pyss&kram

btw, BK IKVÄLL TOTALT. faaaan så najs!  säsongsavslutning, julpartajjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback