oh, va roligt allt kan vara ibland :)

översentimental,  en scen på 1 minut där en liten pojke säger hejdå till sin döda mamma. så lätt e de för mig att  fälla tårar. ja är nog en mkt sympatisk människa...

haha, vi har humor.  jappsi. eller iaf jag?  heldag. prov, uppsats o hela köret i skolan. gick fint.
mys me monka denny  johnny hos fred.  massa kaffe o godsaker.  pratade minnen gånger tusen.
monka satt o lyssnade för fullt på alla heta detaljer. haha nostalgi ;) fast dock tur att man blivit äldre o inte är ung och dum hela livet!

 humorn fortsatte på hamlet, garva mig igenom hela kvällen. niklas the chef e verkligen kööörd. om du nån gång skulle se de här så skriver ja inte att du e rolig. utan att JAG är rolig o att du tar efter mig ;D YEAH . vavava vadå katig? va ja ? dryg ? vavavava va pratar du om?  :p
- äh ja orkar inte hälla upp, gör de själv. ?! otrevlig servitris. maj gåd, hur kunde de flyga ur mig? haha.
kolla upp schemat. får nog avvara 2 helger i januari till barjobb o helger i restaurangen ;D har några timmar ja måste jobba ihop. maj gåd. kommer ta åååår, de kommer ta kål på mig där :p triiivs för bra!
btwm japp plankstek ida ja. ruskigt gott? KLART.

humorn slutade i hemmet.:

Madeleine- kommer ju ingen vart om ja ska gå o va bitter, för smal, inte attraktiv.
Nina- nee sant gumman, hehe aa precis, inte din stil längre.
Madeleine- mm blivit alldeles för smal, vill inte ha nån spinkoman här inte.
Nina- usch, han kanske inte får tillräckligt med mat hos henne ? : |


HAHAHA roligast idag?  lätt ass ;)

ne, är nog inte olyckligt kär i david längre, han verkar ha tappat allt de där ja blev kär i nånstans på vägen. o va är det att vara kär i om han saknar de egenskaperna jag älskade? jaaa du. 
ja e nog lycklig med ett stort hjärta öppet för nya äventyr! 


allmäna notiser?


- puh ledig imorrn o torsda från skolan, meeen praktik kvällar, så kanske inte kan säga att ja e helt ledig. men endå skönt att sova på mornarna? dock tvätttid torsda morron, surt. men så ere när man e i sista sekunden :/   mamma kommer imorrn? hoppas iaf, bror e sjuk, men hon kanske hinner komma undan endå. saknar mamma massor ju! kul o trippa på ikea med henne! 

- vill ha tomte mössan på mig!!!  hoppas bk torsdag, har inte pratat me bengan än? så är inte säker på att hon vill, men hoppas de löser sig ;D tomtekjol,svarta stövlar o svart skjorta o tomteluva, HETT. japps ska komma ihåg att ta pic på de så ja kan visa upp hur söt ja blev, lovar :)

- long time no seen? ja det är faktiskt lite ledsamt. räknade faktiskt dig som en nära vän, pratade ju varje da,  litade på dig, o vill ditt bästa. är inte de en nära vän? vi får sluta mysa o bara hålla oss till vänskapen då? blir det bättre? verkar inte som du klarar båda..  saknar dig iaf!

- malmö nyår. jag vill verkligen att vi får ett underbart nyår flickor. vet iaf att de ska spenderas med  Nina Lis & Marie .. mina små hjärtan! kuuuul juuuul! 


- saknar min sis som är i usa och lever livet..


dagens appråpå bara>
 

...do you scream my name when you mastrubate?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback