oh, gimme a white christmas!

oh det snöade så fint häromveckan, men ja mitt dumma fan trodde de skulle ligga kvar.
men ja hann aldrig göra mina snöänglar, det försvann..
men iof, dinomin snöängel försvann den med.
praktiken på hamlet funkar riktigt fint. har ofta restaurangen/gästerna själv nu. den andra servitrisen tar ledigt när ja kommer, känns skönt att de litar på mig såpass:)
julshopping me nina på stan i tisdas, sen blev de filmen "besatt" med joppe freddy o marie!
igår hade ja världens tur, kom 20 min försent till tåget, o tacka vet ja att de finns nån som hjälper mig.
mitt x2000 va oxå försenat 20 min, va e chansen? :D
va i "stan" (mariestad) kolla brosans hockey match, emelie gjorde mig sällskap.myyyyys.
träffa även andreas. riktigt härligt att se han, han lova att under hockey uppehållet i april så kommer han till linköping! underbart att få besök av min bejbi! han försökte slita me mig ut med hockeygänget *grr* men ja banga, juuuultid ju, myyyys me familjen. baka/laga mat me mamma o slå in presenter me brorsan. julhandla me bror ida. riktigt mys faktiskt. hitta maaaassor. testa även nyårsklänning. men satt för tajt över bysten, fan den som va så fin:/ 

oh, klä en nyhuggen barrdoftande julgran imorrn me familjen. uppesittarkväll me emelie o ellie, bingolotto kanske blir miljonär? :D juulafton om 2 nätter. frukost hos styvfarmor me julgrööt! midda/firande hos styvfarbror me heela den släkten.
juldan blire tidigt hem till lkpg. midda/firande hos mormor med den släkten. sen blire rusning hem o börja förfestandet med mina flickor! rööjjj..


oh, ja o brorsan nynna julsånger för fullt när vi slog in paket. kan de inte va jul flera gånger om året?
nu är det bara snö som behövs så är jag lycklig.


last christmas I gave u my heart, but the very next day u give it away, this year to save me from tears I give it to someone special...


dagens appråpå:

 ja kom på, ja har nästan allt. bara större tv o hemmabiosystem kvar. kort önskelista iår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback