oh, ge mig en chipspåse, dipp & coca cola

fredakväll. blev visst lugnt trots allt. hårt att jag inte är på otten, men den smällen får jag ta.
bk igår va sjukt kul. trevlig förfest me bengan lis marie o adel.

roade mig dock på hamlet genom att mobba  niklasthechef för hans fyllebeteende i onsdas.
roligt värre. han skämdes ihjäl för allt han sagt. haha  de va kul!

ja&bengan lyckades inte hålla oss borta från kamrorna, de gick hett till.
ruskigt kul hade vi iaf. längesedan ja dansa så mkt.
träffa även martin med flera,   dags att festa med martin o henke snart.
bara vi hittar en dag då de passar både mitt o deras schema.
jeflar va kul vi ska ha då :D

fiiint ögongodis fanns på bk iaf. de kan ja lova.

off the record , bengan är min idol!

haha träffa en ytterligare full hamletpersonal ute.  ,vakten. niklasthechef o vakten tillhör de yngsta, de e runt 24. haha så därför vi  träffas på samma uteställen. vakten ville hänga me på efterfest
.-gud va snygg du är.  haha han som är så blyg kommer skämmas totalt  över va han sa på månda :D

längesen ja träffat nina, skulle gjort det ida igentligen. men killen hon e kär i  hörde av sig o ville gå på bio i sista sekund. iomed att ja avbokat resten i gänget så sitter ja här själv tillslut.
kollar på höst  i new york. typisk tjutfilm. borde hålla på me lyan. fixa allt.  sätta upp hyllorna o krejjer, men ja e för slapp :/

mormor imorrn, mys. hjälpa henne med grejor hon inte kan/ inte får göra själv pga sin ålder :) men det är kul att hjälpa henne. känner mig viktig på nått sätt :)
sen så kommer bengan oså förar vi innan vi ska te freddy. trevligt värre. kul att festa med bengan igen!!
sen blire väl gulan en tripp som vanligt? orkar inte bry mig.

dagens appråpå sådär: det är jul om  en vecka, oh merry christmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback