oh, fin jul..

ja, emy och ellie vann inget på uppesittarkvällen, men bingolotto  tog slut på våra mobilpengar.
fan, ja o emelie som hoppats på mc:en. härlig kväll, saknat kvällarna med er.
saknar o älskar er. önskar ja kunde träffa er varje dag. men man kan ju inte få allt?
min gamla bästis fick körkort före mig, o hon e en hejjare på att köra bil..
fick ett överraskat sms som upptog en stor del av min tankeförmåga.


min jul va fin.  total mys. först i lyrestad, sen sjötorp sen linköping.  fick massor fint.
tv, hemmabiosystem, massor med glas, (önskat mig) , roliga spel , pengar, m.m
favorit  klappen va dock den lilla tigern, som bror kommit ihåg att ja önskat mig. den sötaste tigern ja sett? brorsan jag o sällskapsresan, ska bli tradition ;D

stor förfest hos mig på juldan. trevligt, men jobbigt. blev för full på krogen, har bild bevis , as always ;)
fylletjaffsa med nina, vilket slutade med att ja inte fick mina taxi pengar, o ja gick i protest hem till berga.
inte helt bekymmerfritt dock. tappade bort mig totalt. hittade en caroline. som kunde lite thailändska.
så ja fick både hjälp hem o lärde mig nått , tror ja. minns att ja tyckte om bangaloo bam bam, antingen dra , eller knulla? haha ..

annandagen, gjorde ja inte ett skit. levde på mammas medskickade janssons frestelse, klev inte ens ur morron rocken.  marie fyllde 19, men de firade vi gott på juldagen ;D
igår fyllde våran minsting i gänget 18. lilla alexandra har blitt vuxen. riktigt lyckad fest.  men ja o nina blev bakis efter den sena gulash soppan så vi stanna inte på krogen länge sen.

vi ser ut att bli ett gäng som ska te malmö på nyår endå? fan va härligt.  fast niklas yra nått om halmsta? majgåd?! haha .. oh kul ska ja  iaf ha. orkar inte filosofera så mkt idag. är grymt förkyld .. *stakkars mig*
lis o marie tjatar om utgång, ja älskar iof onsdagar på platens. men hälsan går före. måste spara pengar till våran tripp med. myskväll med emmie istället? :)

har fortfarande inte gjort min snöängel.



dagens appråpå bara:  så lite kan värma så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback