med en dålig början, kan inte slutet bli annat än bra!

har redan fått en lägenhet ♥ yees, jag och alexandra flyttar till våran fina 3a den 1 feb.. lovely! Äntligen ett eget rum där jag kan stänga in mig när jag känner att ja inte orkar.. Äntligen some privacy, oja det kan vara viktigt.. speciellt när man är som jag:)

så vi slog på stort, firade med pepparkaksdeg och desperate housewives, halleluja!
nytt år: nya premiärer på gamla serier och fina rutiner återkommer.. haha dejligt.

nyår var mys, vi va fina och vi fick en riktigt tjejkväll med cava, kamera-lek och utseendefixning. Mkt mer blev det inte, mina planer gick i stöpet och alex var trött. MEN, vi tvingade iaf i oss de 12 vindruvorna under åtskilliga skrattattacker.. fast hade tyvärr inga gula underkläder... *se nyårsritualer.

närmast har ja bara saker att se fram emot.. kusin's födelsedag, sällskapsspelkvällen (långt ord), mys & efterlängtad trip till lkpg/sthlm där jag ska krama sönder de flesta av mina nära som jag saknar!
men först blir imorgon blir det att skriva kontrakt va:)

nu närmast så ska ja krypa ner i en uppvärmd säng och gosa med alexandra!


"This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback