det är visst glatt ute!

Gjorde typ årets snyggaste halkning häromdan.. trallade ner lagom halvstressad mot jobbet, möter en tjej och när vi bara är några steg ifrån varandra halkar jag.. glider ner och ställer mig galant på ett knä. Hade jag varit en kille så hade det sett ut som jag friat (okej hej gammalmodig).. lite lagom blöt på knät och generat slänger jag ur mig "snygg halkning"..  haha fy.

Är för närvarandet rätt nöjd med tillvaron, förutom min tydliga sömnbrist. MEN det är bara att hälla i sig en kopp kaffe och inse, att ja hinner inte sova.. har sovit ca 6h på snart 3 dagar. Så visserligen funkar ja rätt okej, men ja blir en aning trög..  med andra ord så kan jag inte (?) svara på alla frågor ikväll på våran spelkväll så beror det på att jag har sömnbrist inte att jag skulle vara motsatsen till smart:p yeees, tacos, rödvin, tp/globetrotter & bezzerwizzer med ett gäng ordmärkare och besservissrar, arbetskamrater och vänner.. ja kärt barn har ju många namn! loooking forward ♥

Har förövrigt fått schema för hela månaden och är SJUKT NÖJD. Behövde finputsa det lite, men lyckades såklart få in alla mina önskemååål! JAG ÄR NÖJD! japp det har verkligen hänt.. bra månad det här:) Har tid för allt ja vill utan att förlora så mkt pengar på att ha ett privatliv:)

nu kanske jag borde duscha och kanske städa. Men bara kanske..

Det är bara 3 NÄTTER kvar till LKPG.. det finns inte ord för min längtan, trots att ja kommer sakna oslo lite :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback