vad vore livet utan førhoppningar och førvæntningar? vad vore det med?

funderar på att inte gå utanfør dørrn førren lørdag morgon..  Har fri imorgon och inte gjort upp några planer alls.. Borde ta mig till gymmet och solariet, men ær omotiverad. Allt kænns lite hoppløst och jag undrar hela tiden vad jag ger mig in på, vart alla val leder mig och om ødet verkligen kommer ordna allt.. Kanske borde sluta hænga fast mig vid den tron och røra runt lite i grytan..
Allt jag vill ær nog egentligen bara att vara glad, frågan ær hur man blir kronisk glad.. sen spelar det ingen roll var jag jobbar, var jag bor eller vem jag ær med.. varfør kænns det så shallow?
Dags att krypa upp i ett hørn av sængen och børja på en ny bok, det børjar bli kallt hær i oslo..
Før ett år sedan gjorde jag valet att stanna hær..

Kommentarer
Postat av: Grevinne-Marthe

Åh, vakre lille søte... Du må ikke tenke for mye.. Det er desember og det er en tid som skal nytes! Ikke en tid hvor man skal fundere over livets krunglete veier.. Du er best!!<3

Postat av: Madeleine

åh, jag vill inte tænka. Låt oss alltid vara fulla o slippa tænka:)

2011-12-02 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback