och vad har du åstadkommit hittills i livet min lille væn?

vaknade precis 11.11 idag, det læskiga ær att jag tror ja drømde att jag kollade vad klockan var och den var det før att sedan vakna på riktigt och gøra samma sak?! Jag ær nog inte helt med idag..
Har iaf bokat in en fika med min exsambo (hah) så vi kan uppdateras lite om våra liv, ær ju en græns nu nær hon ær kontorsråtta o ja ær basmedarbetare, hinner ju inte prata tillræckligt mkt! Tur att vi har en Boracay resa som væntar på hørnet.. kommer att bli helt underbart.. kan slappna av hela resan, ligga på en puff på stranden o dricka øl i solnedgången, leva i vattnet 24/7, 2v utan smink, underklæder och skor. hahaha..
Spænnande att se vad nyårsløftet blir i år , det dær med framførhållning kanske jag borde fortsætta lova.. det fastnar inte riktigt :s Har i all hast nu bestæmt att ja ska åka till svea den 19 december, før att gøra massa ærenden som att træffa min manikyrist *hoppas hon har tid* , haha det førsta jag gør efter att avslutat jobbet ær o kirrar naglarna.. givet! I'm coming back sa ja! Sen blir de kvinnokliniken før mer piller o gøra sånt dær cellprov som jag har lite ångest før att jag ær 25 och inte gjort ett en.. :/
mår nog bættre æn jag gjort de sista dagarna, det ær nog før de dær førvæntningarna och førhoppningarna som dyker upp igen.. jag ser fram emot allt kul jag ska gøra och alla underbara vænner jag ska krama och skratta ♥ med.. hittills har den hær dagen varit en bra dag!

måste nog skaffa en sån dær iphone som alla tjatar om så ja kan lægga upp lite bilder hær, mer enklare att gøra med telefonen har jag hørt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback