kænslovirvvarv eller vad det heter.

klockan ær alldeles før mkt, men fastnade framfør en underbar film..
http://www.imdb.com/title/tt1454029/
En film som fick mig både att vara lycklig, få ont i magen, gråta och skratta under 2,5h.. dær førsvann den sømnen.
Mår bættre, kanske beror på att ja fått ut allt snor ur kroppen snart, hej fræshing!.. aja det ær ju som sagt snart borta.. så då ær jag back on track.. Upp med tuppen om några timmar, ta mig till Nesodden och mysa med høggravida Maja.. hon ville baka pepparkakshus? :) Sen in vid lunchtid och påbørja dagen med Marthisen, lunch och børja med alkoholintag var det prat om.. herrejesus.
Dagarna kommer gå som på ræls och jag undrar nær ja ska få tid att sova igen.. kanske inte blir nått førren jag ligger dær på bielkegatan i Lkpg.. i min efterlængtade enorma sæng.. oh sweet life.
kommer ha massa tid till øvers ser det ut som i børjan på næsta år... haha.. Aja kommer nog spendera dom væl ska ni se :) Har iaf en bra kænsla i magen.. och man ska ju følja den har jag hørt!
Behøver nog lite starka mæn/kvinnor som kan agera lite lyftkraft på måndag kvæll.. det har ja några va? :)
Se om ja fortfarande kan charma några... hørde iaf att det blir studentkrog tisdag.. ja kommer bli alkis dessa veckor..
Detta ska ja leva på næsta år.. inga kolhydrater och FØRHELVETES GOTT! mums, kanske beror på att jag ær kung i køket... man vet aldrig.. dags att sova mærker jag. natta my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback