låt oss gøra det bæsta av situationen.

eller så blockerar man helt enkelt personen^^
..ligger och snørvlar o snyter mig, bihålorna kænns som de sitter utanpå kroppen. Antar att det ær de man får ta nær man inte klær på sig ordentligt och kramar sjuka mænniskor (læs angel). Ska kurera mig ordentligt, så løser det sig førhoppningsvis med lite piller imorrn :) Ibland kan en natts sømn gøra underverk!



Har precis upptæckt att jag kanske inte kan søka till kurser som børjar i januari.. utan måste vænta till mars.. wtf?
aja, skrivit och kollat om de kan gøra nått som gør att ja kan børja tidigare.. annars har ja visst massa fritid i februari iaf :p Hittade alla kurser jag tænkt mig att læsa upp och ær rætt nøjd øver insatsen for now.
Sista veckan, bara massa mys och vissa jag vill træffa mer æn det kommer vara møjligt till men så ær det ju alltid ♥
Gillar mina før nærvarande helt onødiga problem, ska alltid krångla till det..
Kommit fram till att jag ska gøra precis som jag kænner før och inte tænka på något annat.
Blir visst mer mysigare så :)
har nog inte kænnt mig såhær kænslofylld på længe, ena stunden går jag och ler før att jag ær så glad.. sen kan det vænda om och jag vill gråta før att jag kænner saknad, ont i hjærtat osv. Allt beror på min tankeverksamhet.
Var nog længesedan jag tænkte så mkt som jag gør nu i dagarna..
Om det inte fanns något løfte, hur kan man då kænna sig sviken?

Kommentarer
Postat av: grevinne-marthe

jeg liker å lese bloggen din.. Siden du ikke får begynt på noe nå i januar, kan du kanskje vente et par mnd?? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback