man får faktiskt ta lite semester när man fyller år, även om man sparar pengar..



Som ni nu säker är väldigt medvetna om så betod ninas och mina bakisdagar av ett ständigt ringande till pizzaonline, göddigt värre. Så givet är jag medlem och får ett nyhetsbrev.. även här i oslo då. Måste va lite av självplågeri?
BarBQ five tastes och subway, finns det nått dom inte har? dom har ju t.o.m max... helt otroligt.
jävligt tur.. JÄVLIGT tur att dom iaf har fiskbullar i Norge...annars vet ja inte vad ja hade gjort ^^



Ja hatar att det inte är lika roligt att fylla år längre, inte lika roligt som det var när man var liten :(
ja kanske borde sluta önska mig det ja önskar mig varje år i födelsedagspresent? Kanske är dags snart..

Det är med kärlek som jag tar ville och åker hem till mamma♥, dags att ställa av han, utan ruta och allt.. fy!
Klassfest från 6:an, träffa bästa Ems med mage:) och få finfin besök av sis & underbaraste Alleballe..
sen drar Saris och ja till Barca baby! ..fyller 24 och återvänder till mamma och svullar smörgåstårta.
återvänder till oslo med mer vinterjackor och tjocka tröjor och sjukt redo på att hitta ett extrajobb så ja kan jobba röven av mig... BRA PLAN VA? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback