ge mig Brasilien & carneval nu!

Regina Spektor, hur underbar är hon inte? förstår inte hur ja har kunnat undgå att falla för henne tidigare ♥
hon borde gifta sig med damien rice och det skulle bli det ultimata paret. vilken musik!!!
tur att vi har den. utan musiken skulle jag nog inte finnas. den hjälper mig alltid när ja mår dåligt.


mer väntan, mer jobbsök och mer hopp. saknar mina vänner så ja tror ja dör.. ingen nämnd, ingen glömd.
sitter och spanar in http://www.rio-carnival.net/ ..får knutar i magen av längtan?!
vet inte mkt mer än att ja måste vara där.. måste! frågan är bara med vem?
där börjar nog livet..

men just nu så ligger ja i en alldeles för stor säng i en otrygg lägenhet och bara saknar.


--


för tillfället så är sinnes stämningen nere på noll ungefär.
bytes: världens största tönt mot ja in princip vad som helst, kan gärna ta en gris istället..
men, ska han få mig att må dåligt, så ska ja dra med mig han ner i fallet.
det straffar sig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback