gracias por tu corazon, que me alegró el día ♥

det måste ju vara mkt speciellare nästa år 111111 klockan 11:11 ? vem bryr sig om 101010... å andra sidan så måste det ju varit mkt mer fascinerande att leva år 1111 .. 11 nov .. 11:11 .. eller..? haha..
folk snackar ju även om att det är ett oturstal.. det blir spännande att uppleva iaf, om ja nu gör det;)

om några timmar är semestern slut, sorgligt, ångestgivande och stressfyllt. JAG VILL BÖRJA RESA NU!
nu kommer vardagen tillbax, med allt jobbletande och tim-skräcken.
har iof något roligt att se fram emot, det är ju nästa helg... om alex eller frida kan byta pass med mig så blir det hoffmaestro, sis och skojigheter. HOPPAS?! ...sista alkoholen innan julbaket. (julbak:glögg)

Barcelona, toppen av mina top 3 städer. bästa av de bästa. Hade underbar tid med Saris.. shopping, cava drickande och clubbande. sweet life. av saris får man alltid det man önskar sig, även om inslagningspappret inte var så fint;) haha, tur att ja åker dit en gång i halvåret så ja har möjlighet att praktisera min spanska iaf..
servitörer och taxichaufförer is the shit!


jahapp.. så har man mindre än ett år på sig innan man fyller 25 och livet är över:p
nu blir det sista underbara badet, rester av smörgåstårtan och så småningom sängdags och njuta in i det sista.
tack alla underbara vänner för gratulationerna. Tråkigt att bli äldre, saknar paket, sång och fullständig lycka..
i år bestod presenterna av pengar.. pengar pengar o pengar.. men det är väl de bästa ja kan önska mig i en tid som denna.


"if u want a girl to lick your balls, u have to shave them"

Kommentarer
Postat av: Saris!

Hahaha, Jaa, jag lyckades inte så bra med inslagningen av paketet.. men blev väl bra ändå till slut, haha knäppis!

Alla de där 11orna låter spännande, det ser vi fram emot! Då har du även blivit 25, hunnit vara lite överallt och kanske firat din fölsedag i Barca igen? De där barnen tror jag du får vänta med tills du fyllt 26! geeee mig smööörgåstååååårta!

2010-10-12 @ 02:21:30
Postat av: Saris igen!

BTW, såg precis att vi har 111 gemensamma vänner på facebook, hur sjukt var inte det då?

2010-10-12 @ 02:23:53
Postat av: Anonym

ja menar ju inte det, ja menar att inslagningspappret var fult :) hahahaa.. men det är handlingen som räknas;) godaste smörgåstårtan!!

2010-10-12 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback