bruce:an, en man att lita på.

det ja har lite svårt att förstå är att hon har upplevt allt det. allt det som alltid varit min dröm?
hur kändes det, hur var det.. ja vill veta varenda detalj.
Hon har oxå nästan upplevt det, hon hade nästan chansen. Men valde kanske att inte ta den.
Varför undrar jag då. Hur bra är inte hon som klarade att undgå chansen. Eller lämnade chansen henne.
Hur klarade hon då att gå vidare?

I hennes leende ser jag. I hennes leende ser jag med. Samtidigt ser jag mer.

vad krävs för att man ska sluta se sånt man inte vill se?


jobb, och flytthjälp. givande dag, oja! imorrn är det fest så det skräller om det.. dags för 5h sömn innan jobb..
tur att man har drömmar, vissa som kommer slå in och vissa som man alltid drömmer.

Godnatt, schlafen ohne dich.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback